Sivut

perjantai 18. kesäkuuta 2010

Kurkotus ulkomaailmaan

Löysin täältä tietokoneen. Istun tällä hetkellä erään näyttelijän (joka esittää miespalvelijaani) huoneessa sen koneella, kun se on kuvauksissa. Tätä saa niinkun lainata. On mulla lupa.

Ai että mä odotan että saan still-kuvia kohtauksista ja making offista, että voin laittaa niitä kauheasti tänne teidän nähtäväksenne! Ja ai että mä odotan että näätte elokuvan! Ai että odotan että itsekin nään elokuvan! :D Ohjaajamme on ylistänyt että ollaan saatu aivan helvetin hienoa materiaalia. Cant wait to see!

Täällä on ihan uskomattoman kivaa. Mua ei oo vituttanu hetkeekään täällä. Hehe. Mut oikeesti! Päivät menee täällä hujaiksessa, ja vaikka ne on pitkiä, aika ei käy pitkäksi. Tää porukka on aivan ihana. Kyllä tää vaan varmistaa sen, että TÄMÄ on sitä, mitä mä haluan tehdä. Näytellä, jumalauta! En mitään muuta.

Eilen oli iso läjä kohtauksia purkitettavana, ja olin muistaakseni setissä (tai ainakin valmiudessa) aamusta, noin kello ysistä tai kympistä miltei puoli kahteen yöllä. Tänään multa loppu kuvaukset jo neljältä. Oon ollu ihan ulalla, että mitäs helvettiä mun pitäis nyt tehdä?! :D Otin tirsat, luin ja mutustelin keksejä. (Mähän olen siis Blood Ceremonyn virallinen keksimonsteri.)

Pidetään postaus nyt lyhyenä, kun ei kerta kuviakaan ole. Palataan ensi viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti