Sivut

tiistai 26. kesäkuuta 2012

Etappi

Kuten varmaan jotkut ovat huomanneet, ei minulta ole tullut päivityksiä pitkään aikaan. Olen viimeaikoina miettinyt useasti, miksi kirjotan blogia?

 Blogia pitäessä on aina syytä miettiä blogin aihe, ja se, kuinka henkilökohtaisiin asioihin menee. Minun blogini kertoo hyvin pinnallisista asioista, kuten vatteeista tai "mitä tein tänään", mutta silti paljastan yllättävän paljon itsestäni tuntemattomille ihmisille. Asetan itseni esille ja haavoittuvaiseksi. Enkä tiedä haluanko sitä

Olen tullut siihen pisteeseen, että huomaan, että en enää nauti blogittamisesta. En saa siitä oikeastaan mitään, sillä minulla ei ole mitään oikeata kerrottavaa. Se, millaiset kengät olen ostanut milloin mistäkin, tuskin rikastuttaa kovinkaan paljon kenenkään elämää, ei edes minun.  Valokuvat ja tapahtumat voin jakaa Facebookissa omille kavereilleni, ja päivän asut voin kuvata ja laittaa kansioon koneelleni. Blogittaminen kuvankäsittelyineen vie myös paljon aikaa, ja koetan vähän irtautua koneelta ja käyttää aikaa muuhun. kuten Wowittamiseen...

Palaan varmasti vielä joskus, tai saatan päivittää jotain satunnaista, mutta tällä erää Mortianna kiittää lukijoitaan ja kuittaa.
Capo, juhannusheila.


No tässä nyt on vielä mun lomakynnet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti