Sivut

tiistai 29. joulukuuta 2009

Venytysharjotus begins

Mä en oo kotona tankoillessani kovin ahkerasti venytelly reenin jälkeen, ja nyt mä sittan aattelin, että kun tankoilun jälkeen on kuitenkin aina kuuma, niin voin käyttää hyväksi lämpimät lihakset, ja venytellä. Yks mitä alan harjottelemaan pikkuhiljaa - vailla minkäänlaista tiukkaa tavoitetta - on spagaatti ja sivuspagaatti. Venyttelen, ja katsotaan mihin päääsen.

Ennen (noin kaksi vuotta sitten) kun olin siivoojana, ja kärsin usein alaselkäkivuista, venyttelin selkää usein, ja siksi mä notkistuin niin, että mä sain iisisti rystyset lattiaan. Nyt oon siitä vähän kangistunut.

No eniwei, tässä on mun lähtökohtani, eli tästä lähdetään venymään. (Ei saa nauraa!)












Melkein ainoa suunta tästä on ylöspäin! Tai siis... oikeestaan alaspäin... hahahaha!!

2 kommenttia:

  1. kuule tietkö mitä saat joululahjaksi.
    verrytelyhousut venyttelyä varten siis HOUSUT. pitkälahkeist HOUSUT. ettei tarvii ILMAN housuja venytellä.
    tai ainakin kuvaussession ajaks jalkaan ne. HOUSUT! prkl!

    VastaaPoista
  2. Hahaa. Kyllä mulla on. Mutta ei niitä voi käyttää jos on kuuma.

    VastaaPoista