Sivut

maanantai 21. joulukuuta 2009

Puikulan pukeutumisvinkit.

Yleisesti oon aatellu, että näytän ihan hyvältä, ja pukeudun ihan hyvin. Joskus on kuitenkin hyvä kattoa jotain jokin aika sitten otettuja kuvia, mielellään niitä sellasia, jotka on melkein unohtanu. Sillon huomaa ulkopuolisen silmin kuika daijulta sitä oikeesti näyttää.

Esimerkki:





Kattokaa ny noitakin housuja perkele. Noi oli jossain vaiheessa mun lempihousut! Siis toi vyötäröhän on jossain navan kohdalla - mikä ei välttämättä oo huono, mutta ei sovi noihin housuihin. Näytän joltain puikulalta! Pyjamabanaanilta!!









Housujen kanssa mulla on suurin ongelma se, että ne on yleensä liian löysät. Jos vyötärö-lantio on sopiva, niin polven yläpuolelta on kauheen löysät ja muodottomat.


Esimerkki:



Tässä on juuri se mistä puhuin. Housut on muka sopivat, mutta sinne mahuisi oikeasti vielä toinen pari jalkoja.
















Mun paidat on kanssa yleensä aika lötköjä. Jotenkin kai valitsen sellaset peittämään mun mahaa, ettei vaan näy makkaroita. Vaikkei mun maha kovin iso ole. Tuonkin paidan kanssa näytän muodottomalta laatikolta.











Tässä taas on yksi hyvä esimerkki miksi en käytä muoviluisia "korsetteja"...















Toisaalta et sääntöä ilman poikkeusta; tässä kuva joka on hyvä esimerkki miltä kuuluu näyttää vaikka päällä onkin muoviluinen korsettitoppi ja löysät housut.
























Kahesta vikasta kuvasta voikin sitten nähdä että on näemmä kadonnut pari senttiä vyötäröltä... O_o