Sivut

torstai 14. lokakuuta 2010

Venyy ja ostelee!

Yksi asia joka on pakko blogittaa: Ostin elämäni ensimmäiset leggingsit! 



 Tähän asti olen lähinnä boikotoinut leggareita, koska ne on uusi muotijuttu (no onhan ne ollu jo monta vuotta), ja mä yleensä karsastan kaikkia trendejä ym. Kaiken lisäksi ihmiset, jotka käyttää leggingsejä housuina, näyttävät niin urpoilta. Mä olen pitäytynyt vanhoissa kunnon sukkahousuissa, koska ne ajaa saman asian.

Nämä leggingnsit on kuitenkin pitsiset, ja sellasia mä olen ajatellut hankkivani jo jonkin aikaa. Nyt sellaset oli alessa, ja miettimisen jälkeen onstin pois. Ja onneksi ostinkin, koska ne on  ihanat!


Niitä ei nyt syksyllä talvella voi käyttää pelkästään, mutta jotkut kirkkaan väriset sukkiset sopii sinne alle tosi hyvin!

Lisäksi ostin tällaisen ylisöpön pussin, koska se oli niin ylisöpö, ja vain 2e. En tiiä mitä sillä teen... Mutta se oli niin söpö! 


Illalla menin sitten Aurille tankoilemaan. Oli ihan kiva tankosessio! Liitän videoin, jos saan sen toimimaan! 


Aurin tossut jalassa.

Venyvämpi suunta...

Kankeampi suunta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti