Sivut

lauantai 5. maaliskuuta 2011

Etsii hyvää kotia

Minulta jäi järjelstellessä yli pieni CD-torni ja keltainen pöytäteline. Tornin takavaneri on vähän rikki, mutta ei estä käyttöä, eikä näy ulospäin. Saa hakea pois hintaan 0€, muuten menee roskiin.


Myyn myös yhden goottipaitani, jota en koskaan käytä. Olen käyttänyt sitä muutamia kertoja joskus vuosia sitten. Tilattu X-traxilta. Paita enimmikseen samettia pitsikoristein. Koko S/M, enemmänkin väljä M.




Hinta vaikkapa 8 euroa.

Jos joku on kiinnostunut korsettitopeista, mulla on niitä muutama!

Turkoosi muoviluinen korsettitoppi Seppälästä. Ei ole käytetty montaa kertaa. Koko M.




Musta korsettitoppi Seppälästä. Ei ole käytetty tätäkään useasti (itseasiassa muistan vain yhden kerran, ehkä kaksi!) Koko M. Sopii hyvin jollekin, joka on vähän isotissisempi kuin minä. :)




Punainen korsettimainen toppi Seppälästä myöskin. Takana vetoketju, vain neljä muoviluuta. Koko 38. Päälle soviteltu, ehkä kerran ulkona käytetty.




Lopuksi  Pitsinen beessi korsettitoppi.  Alun perin olen ostanut kirpputorilta. Koko oli L, mutta olen kaventanut itselleni sopivaksi, eli koko on siis M. Vähän käytetty tämäkin. Siksipä myyn.




Hinta 8€ / toppi. Saa tarjota. :)




Masha-kisukin etsii yhä kotia! ♥

4 kommenttia:

  1. Miksi kisu etsii uutta kotia? Voisin muuten tarjota rakastavan kodin, mutta nuo muut kissat tuskin hyväksyvät enempää jäseniä "laumaansa" ja sit sekin vielä, että asun vanhempien kanssa, niin sit... :) Toivottavasti kisu löytää kodin :)

    VastaaPoista
  2. Masha on mulla vain sijaiskodissa, eli on edelleen "koditon". :) Masha saapui helmikuun alusta tarhalta Latviasta.

    VastaaPoista