Sivut

sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Moi, käytsä usein täällä?

Anteeksi (jos olette pahoittaneet mielenne) pitkän hiljaisuuteni johdosta! En ole kirjoitellut aikoihin - en siksi etteikö mitään olisi tapahtunut, vaan siksi, ettei minulla ole ollut aikaa kirjoitella! Nykyään töissä käyvänä nuorena naikkosena olen niin kiireinen että kissakin mököttää! ;)

Iltoihini kuuluu nykyään paljon tankoilua ja ratsastusta. Asunnonhakua myös, mutta se on niin ikävää etten halua siitä täällä puhua. Tänään olin kuvauksissa, mutta niistä kerron vähän myöhemmin, kun saan tuotoksia käsiini.

Tänään olin ratsastamassa hoitohevosellani Chocolla, ja Auri vähän opetti minua siinä samalla. Oon kyllä niin huonossa kunnossa, että vaikka tehtiin melkein pelkkää käyntityöskentelyä, olin ihan puhki. :D Luulen että hiffasin kumminkin jotain.

Ylväs ryhti ja kaksoisleuka! 

Taipuu taipuu! 





Sain tangolla myös uuden liikkeen, ballerinan. Tai en nyt muista olenko siteä joskus aiemmin saanut mutta nyt siitä on ainakin kuva.



Tämä oli nyt sitten tässä, pistän kuvauksista lisää juttua myöhemmin. :)

1 kommentti: