Sivut

perjantai 17. kesäkuuta 2011

Itsetunnonkohotussessio (+kuvaspäm!)

Viime sunnuntai oli terapiaa.

Viime aikoina oon kärsinyt kauheasta itsetuntoalhosta ja itseinhosta, oon ollu sitä mieltä että oon ruma ja läski, ja kulkenut hartiat lysyssä. Olin sopinut tutun valokuvaajan Jannen kanssa (http://www.gothic.fi) kuvaussession, sillä Janne on tekemässä tarot-korttipakkaa, johon hän kuvaa ja käsittelee itse kuvat (ja pakasta tulee muuten hieno! ) Jannepa sitten sanoi, kun juteltiin tulevasta sessiosta, että voisin olla alastikin joissain kuvissa. Noh, mikäs siinä sitten.

Olen ollut Jannen kuvattavana ennenkin, ja luotan häneen, ja arvostan häntä taiteilijana. Jos näin ei olisi, en olisi suostunut alastonmalliksi. Kävimme useassa eri lokaatiossa, olimme studiossa, sekä ulkona, ja yhteensä siinä vierähtikin kymmenen tuntia! Ja koko päivä oli minusta! Minä sain olla nättinä, huomion keskipisteenä, ihailun kohteena, koko päivän! Se jos mikä teki hyvää itsetunnolle. Kun illalla kävelin bussilta kotia kohti, ajattelin itsekseni: "Mitä vitsin väliä, jos minulla ei ole täydellistä pyllyä, tai vaikka selluliittiä olisikin muille jakaa? Minä olen joka tapauksessa tyrmäävän hyvännäköinen! Kokonaisuutena!"

Sen jälkeen olen ollut hyväntuulinen, ja kävellyt selkä suorassa. Suosittelen lämpimästi teille, ihmiset: Otattakaa alastonkuvia itsestänne, vaikka ette julkaisisi niitä ikipäivänä missään! Tai edes jonkinlaisia studiokuvia, joissa saa näyttää prinsessalta, seksikkäältä, tai muuten vaan tunteä olonsa viehättäväksi. Siitä tulee hyvä olo!

Alla session satoa. FB-kaverilleni pahoittelut, nämä ovat ihan samoja kuin feissarissa, koska kuvien lataaminen tänne niiden koon vuoksi kestäisi ikuisuuden, linktän suoraan Feisbuukista!



Facebookiin lataaminen teki tästä kuvasta tosi huonolaatusen













Jipii kukkasia! 















Tekis mieli kauheasti myös laittaa muutama nakukuva, mutta en mä viitti sellasia laittaa tänne kaikkien nähtävillä. Kuka vaan kun voi käyttää niitä mihin vaan, ja kyllä yksityiset asiat on yksityisiä. :) Tässä nyt on pari ei niin pahaa vielä lopuksi: 

Tämän rajasin itse, mutta tulee varmaan kokonaisuudessaan esille tuonne Jannen kotisivulle.

Hassuttelukuva. Tuolin selkänoja oli vähän liian korkea. 

Kuvat: Janne Koivuniemi 


6 kommenttia:

  1. Törkeän upeita kuvia!!!

    VastaaPoista
  2. Aivan upeita kuvia, minäkin haluan onnistuneita kuvia!! :)
    Hieno blogi muutoinkin kaikinpuolin, livahdin lukija listallesi :)

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia paljon, olen itsekin tosi innoissani noista kuvista. :) Ja Tervetuloa lukijaksi, Damned!

    VastaaPoista
  4. Ompa kauniita kuvia :) Erityisesti tuo yksi violettien kukkien keskellä otettu.

    VastaaPoista
  5. Kiitoskia paljon! :) Suosittelen kaikille lainkaan huomiosta nauttiville! ^_^

    VastaaPoista