Sivut

lauantai 23. tammikuuta 2010

Pikkuhauvoja!

Meillä kävi yks päivä kylässä työkaverin koirat, ja näytin sitten Hauvelille (eli mun ukolleni) niiden kuvia, ja se sanoi että ne oli ihan kivoja.



Tänään mainitsin, että vitsi kun ois kiva tommonen kainalohauva, ja se tokaisi että pitää harkita.


Mä olin ihan et " O_o"

Siis mitä on tapahtunut, se edes suostuu harkitsemaan pikkukoiraa?  Se sanoi itse että se on kerrostaloon parempi. Mä sanoin että jos otetaan pikkukoira, se saa päättää rodun.Katseltiinkin niitä jo tuossa, ja sitten hamassa tulevaisuudessa voisimme ottaa yhden näistä:

tai


2 kommenttia:

  1. Mun piti oikeesti ottaa Lunnikoira, mutta sit tapahtui jotain ja mulle tulikin 3 Venäjäntoyta :D

    Se on muuten yksi koirarotu jota kannattaa harkita ;)

    VastaaPoista
  2. Mä sanoin joskus että jos me otetaan pieni koira niin mies saa päättää rodun, koska ison päätän minä. Mies päätyi sitten tuohon japsiin, mutta ne on ehkä vähän liian valkonen.. ja karvanen... kurakeleillä ainkin...

    VastaaPoista