Sivut

lauantai 23. tammikuuta 2010

Tankotunti mumero 10!

Eilen mulla oli viimeinen tunti mun kymmenen kerran kortista! Tajusin paikan päällä, että kortin viimenen käyttöpäivä oli 31.12.2009, mutta ei se kuulemma haitannut mitään. meidän tunnilla oli mun lisäksi viisi, ja vaikka muut oli hyviä, mä en tuntenut olevani ihan huono!

Aloteltiin tankoilu spinnikomboilla. Ensimmäinen meni näin: kolmosjoutsen (vähän kuin tämä mutta kädet allekkain) - merenneito - korkkiruuvi. Seuraava oli kolmosjoutsen - joku-jonka-nimeä-en muista - merenneito takaperin. Seuraavaksi piti pyörähtää askeleella tangon ympäri, pyörähtää siitä ja mennä merenneitoon takaperin, seuraavaksi piti nostaa ittensä käsillä ylös merenneitoasennossa.

Siitä päästiin sitten ilmainvertteihin. Niitä mä en tietenkään osannut, no, juuri ja juuri jotenkin, mutta en oikeen nimeksi asti. Eli merenneitoasennossa kun roikkuu tangolla, pitäisi siitä saada jalat ylös inverttiin. Nou kän duu. sen jälkeen se olisi pitänyt vielä saada pyöriväksi. Kokeiltiin myös kehto pesäpallomailaotteella -> invertti.

Sitten alettiin kiipeilemään, harjotelitiin perhonen - vaakaskorpioni - perhonen -komboa. Sitten kokeiltiin jatkettua perhosta. Sitä mä en saanut. Sen jälkeen vesimiehestä jotenkin kummallisesti kiepsastiin kaksoseen (tosin mä tein väärin päin ja menin skorppariin) ja toiselle puolelle kaksoseen. Sitten yksi mikä oli kiva, oli harjoitus, missä käännyttiin invertistä oikeinpäin ilmassa. Eli se meni näin: Invertti - polvitaivepito - ja siitä oikeinpäin. Sitten siitä voisi jatkaa takanojaan, jolloin päästäisiin invertti-maha-tankoon-päin -> invertti-selkä tankoon-päin.

En muista tehtiinkö mitään muuta, ei varmaan. Mutta nyt en voi harjotella kotona, koska mulla on lihakset niin kipeet, ja otin jo tangon pois. :( Yhyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti