Sivut

tiistai 5. tammikuuta 2010

Tucca kautta aikain.

Lennillä oli vähän tämän kaltainen merkintä blogissaan, ja siitä mä päätin, että haluan nyt jakaa teidän kanssanne mun hiuksien elämänkerran.





Tältä mun tukkani näytti kun mä olin luultavasti yksivuotias.
En kuitenkaan alota ihan näin kaukaa, vaan hyppään suoraan teini-ikään, koska ei mulla lapsena tukka ihan kauheesti muuttunu.
















Tämä oli ysin päättäjäisistä. Värjättiin sävytteellä mustaksi. Värjäsin mustaksi ekaa kertaa, hurjaa!




Tämä oli muistaakseni ysillä. Tai lukiota edeltävänä kesänä. Jasun kanssa värjättiin jollain sävytteellä, ja väri ei riittänyt, joten jätettiin kivasti eriväriset latvat.

















Lukion tokalla leikkasin otsatukan. Oma väri.


Tämä oli lukion kolmannen alussa, oma luonnollinen väri. Tossa mulla oli otsatukka vedetty ylös.






Tässä näkyy hienosti mun sivuotsis. Rajain kuvaa ettette nää mitä mä tässä kuvassa teen. Kuva on pari viikkoa edellisen jälkeen.
















Marraskuussa lukion kolmannella värjäytin tukkani kaksiväriseksi kuvan mukaisesti. Ja leikkasin otsatukkaani taas eteen. Tämä kuva on seuraavalta huhtikuulta. Näytän ihan mieheltä.



















Tämä ihan kammottava kuva on juhannukselta. Otsis on kasvanut ja väri haalistunut.








Seuraavassa heinäkuussa näytin vähän paremmalta. Tukka värjätty ja otsis kasvaa sivulle.


Joulukuussa vaihdoin sitten väriä juuri ennen lakin saamista. Puna-musta vaihtui sini-mustaksi.


Otsis kasvaa yhä sivulle.





























Sinistä pidin, mutta tyvikasvun takia värjäsin välillä punaisella kestovärillä. Se ei ollut niin hyvännäköinen.



















Huhtikuussa värjäsin taas punaisen päälle sinistä.


















Toukokuussa kyllästyin tyvikasvuun, ja värjäsin otsatukan mustaksi. Takatukan jätin kuitenkin siniseksi.

























Kesäkuussa näytöksien loputtua sain vapaat kädet tukkaani ja leikkasin iiihan lyhkäsen otsatukan.

















Lopulta elokuussa sain hiuksiini liilaa, jota olin halunnut jo kauan. Se ei tosin kestänyt pitkään.
















Tästä näkee mun otsatukkani uuden muodon, leikkasin siitä tuiman! Eli tuollasisen loivan kolmion muotoisen terävän. Lopulta kuitenkin leikkasin sen päin pyllyä, joten vedin taas suoraksi.

Sininen teki comebackin hiusten vaalennuksen jälkeen.
Se helposti taittui vihreäksi.
Eli nyt siitä puhuttiin turkoosina.

Näytän läskiltä.





Sitten kun sain joulukuussa värjäyttää tukkaani kampaamossa vedettiin vanha turkoosi piiloon, ja leitettiin otsatukkaan liilaa! Ja nyt se liila ainakin pysyy, koska se on Elumenia. Sitä sais tosin olla enemmänkin.

Musta ei ole enää musta vaan tummanruskea. Aattelin vähän kasvattaa sitä pois, ja miettiä sitten miettiä mitä haluan tehdä tukalle.

3 kommenttia:

  1. Tämmöset postaukset on ihania. XD tosiaan mun kaikki vanhat kuvat on lentäny roskiin ja johonkin, niin en voi mitään tämmöstä tehä. 8)

    VastaaPoista
  2. hei toi turkoosi on paras hei. siis ei sininen vaan turkoosi. jee. sulle sopii sininen sävy mustan kanssa, mutta musta sopii kaikist parhaiten niin kauan ku se on kiiltävä ja tuuhee. mai opinion. :)

    VastaaPoista