Sivut

sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Leikkipuistoaysha!

Leikkipuistojen tangot on ihanan kaposia, niistä saa hyvän pidon. Mä sain ayshan tänään sellasella tangolla, mutta kotona siitä ei oo toivookaan. Yläkäsi vaan ei jaksa pitää kiinni. Joten jos irrotan jalkani tolpasta, tipun lattialle.


Noi nilkat oli jotain aika kammottavaa, oli pakko sensuroida! :D


Tältä ayshan siis kuuluisi näyttää: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs159.snc4/37286_411101907067_631902067_4348017_3638755_n.jpg

Ei, en ole ainoa joka tolppailee leikkipuistossa.

Vielä: http://img803.imageshack.us/img803/6848/juhannus12.jpg

5 kommenttia:

  1. Mä voin pitää sulle jaetun otteen aysha-workshopin, vaikka leikkipuistossa :) Eiköhän se sit rupee sujumaan :)

    VastaaPoista
  2. Jee! Koska koska?? Sulla on tosin vähän ohkasempi (?) tanko, tai ainakin titaaninen. Niin että ehkä se onnistuis sielläkin. Tai sitten leikkipuistossa. :D

    Lenni, mitä vikaa? :D

    VastaaPoista
  3. Mä oon aika huonosti tällä viikolla kotona, niin jos vaikka heti ens viikolla. Tiistaista eteenpäin käy mikä päivä vaan :) Mun oma tanko on nyt lainassa, eli leikkipuistoon :/ Oon mä 50mm:kin tehny ayshoja, mut kyllä mä mielummin workshoppia vetäisin ohuemmalla..Onneks leikkipuistojen tangot on oikeasti hyviä!

    VastaaPoista
  4. Mä uskon että mulla ei oo mitään toivoa ainakaan vielä saada ayshaa 50mm:llä. Jatkettu perhonenkin on vaikeahko, en vaan saa kunnon otetta, kun ei voi pitää jaloilla kiinni.

    VastaaPoista