Sivut

perjantai 2. heinäkuuta 2010

Virgin Oil I

Eilen oltiin sukulaisnaapurin kanssa keikkahommissa Virgin Oilissa. Myytiin leimoja sisäänpyrkiville hevimiehille. Vähän -naisillekin.

Tällainen oli mun ulkonäköni eilen. Selvisin ilman sen suurempaa vaatekriisiä. Paita oli Tallinnasta ostettu ja ensikertaa käytössä.




Istuttiin aulassa, myytiin taikaleimoja ja klikattiin sisääntulijoita.

Limua saatiin juoda! 





Otettiin aikamme kuluksi myös edustuskuvia:



Vilkuttelin lähteville asiakkaille. Arvokkaasti.


Tänään menemme uudestaan.

6 kommenttia:

  1. Oot niin älyttömän kaunis tossa vikassa kuvassa! ja muutenkin.
    Tykkään lueskella siun blogia, oot jotenkin hurjan "aito" ja kirjotat hyväntuulisia juttuja :)

    VastaaPoista
  2. Ai että! Kiitoksia tosi paljon. Toivottavasti tykkäät lukea jatkossakin! ^___^

    VastaaPoista
  3. ääää mäkin tykkään lukea sun blogia :D
    haluisin myös ite osata ja jaksaa kirjottaa jossain määrin luettavaks kelpaavia juttuja omaan blogiini mutta... ei siitä ikinä mitää tule :D eikä mulla oo ikinä kuvia missään kirjotusten seassa ja oon ihan sukka käyttämää bloggeria ja mulla on tyhmä ulkoasukin mun blogissa ja arrgh :DD jooanteeksi, pidän vastedes pääni kiinni :D olen huono blogittaja.

    VastaaPoista
  4. No kun lueskelet vaikka muiden blogeja ja alat kirjottamaan vaan, niin kyllä se tatsi vieltä löytyy. Eikä kaikissa postauksissa tarvii olla kuvia (ite tosin en jaksa lukea aina jos on vaan paljon tekstiä!) :D

    VastaaPoista