Sivut

tiistai 6. heinäkuuta 2010

Tuska + Virgin Oil II, III & IV

Perjantaina aloitin iltani menemälla Kaiselin synttäreille. Kun laittauduin, kokeilin taas jälleen asetella tekoripsiä itselleni (mikä on osoittautunut ärsyttävän vaikeaksi edellisillä kerroilla), ja tällä kerralla sain ne pysymään, ja asettumaankin aika hyvin!






Synttäerillä paistolevyiltiin vartaita ja juotiin boolia, lopuksi oli vielä tietty kakkua.


Kovin pitkäksi aikaa en voinut kyllä jäädä, koska illaksi piti suunnata taas sukulaisnaapurin kanssa taas Virginiin leimoja myymään.


Perjantain oli Virginissä niin vilkasta. Tässä minä rahastan sisäänpääsyä:


Tältä mä näytin perjantaina.

Lauantaina mentiin Tuskaan.

Look oli lauantaina aika iisi, en ehtiny laittaa mitään korusteita enkä niittejä. Meikissä ei mitään kummallista.


Vaatteet oli sitte tämmöset:


Lauantaina lähinnä vaan hengailtiin ja katteltiin bändejä etäältä. Kamelot oli ainoa joka oikeestaan yhtään kiinnosti, ja sitä menin kattomaan mun Menninkäiskaverini kanssa eturivistä. En oo koskaan ennen ollu eturivissä! En ollut kuitenkaan loppuun asti, koska piti metsästää sukulaisnaapuri, jotta päästiin ajoissa töihin. 
Virginiin tuli hirveesti porukkaa, eikä ehitty ottaa yhtään kuvia. 


Sunnuntaina himasta lähtiessäni näytin tältä. Sukulaisnaapuri yllytti mua laittamaan minisortsit (ai kauhia!) ja onneksi laitoinkin, koska se oli todella kuuma päivä. 

Sukulaisnaapuri meni fanittamaan Turmion Kätilöitä, minä tapailin tuttuja sillä aikaa. Sitten menin kattomaan W.A.S.P.:ia, ja sain ihan hyvän paikan. Se oli kiva keikka, oisisvat voineet soittaa kauemminkin. 






Sain toimeksiannon kotoa ostaa Varustelekan kojusta koppalakin, ja sehän sopi vallan mainiosti mun sen päiväseen asuun. Ostin Tuskasta myös nuo vinot aurinkolasit. 


Ja hei! Joku jätkä oikeesti tuli kysyy multa englanniks että saako se ottaa kuvat ittestään mun kanssa, koska olin kuulemma niin hyvännäkönen! :DDD 
Suostuin tietty. :P 

Sunnuntaina tapastin paljon uusia ja vanhoja tuttuja (enimmikseen vanhoja). Illaksi mentiin taas töihin Virgin Oiliin ja monet tykkäs mun hatusta. Paitti yks jätkä. 
Illan päätyttyä malko aikasin, käytiin yläkerrassa vilkasemassa kun Kiuas soitti, ja sitten suunnattiin PRKL clubille yksille. Sukulaisnaapuri tarjos mulle Jallupaukun. Hyyyyi kun oli pahaa! x]


Mut mun hattu vaan on niin hieno...

Jatkoja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti