Sivut

perjantai 19. marraskuuta 2010

Tuccaprobleema

Rupesin tässä pohtimaan, että kylläpä mun tucca näyttää taas pliisulta, ja jotain sille voisi tehdä, heti kun kuvaukset on täysin purkissa (mulla on enää kai vaan yksi kuvauspäivä). Pituutta en aio vähentää - nou nou, päinvastoin - sen sijaan otsatukalla on kiva leikkiä.

Oikeastaan en tiedä pitäisikö mun kasvattaa otsis. Pitkä sivuhärpäkekin olisi ihan kiva, ja pitkään tukkaan saisi hienon pin up -kiehkuran.
Toisaalta mun tekisi mieli otsatukkaa, kun siitä on taas aikaa kun sellainen oli.

Ja pitäisikö värjätä shokkivärillä? Se olisi niin kivaa, kun otsatucassa olisi taas joku hieno kirkkaanvärinen pläntti! Toisaalta siinä olisi se vaara, että se pitäisi peittää taas mustalla, jos saan jonkun roolin taas jostian.

Kuvaspäm:

Tällanen otsis ois se mitä mun eniten tekis mieli: Rikottu sotku, joka pitenee sivuille huomattavasti. 
Tässä olisi esimerkki tommosesta pitkästä otsahärpäkkeestä.


Tällaisen tötterön saisi pitkästä otsatukasta. 


Tällainen otsis olisi ihana, mutta hyvin epäkäytännöllinen. Vaikea leikata ja menettää helposti muotonsa. 

Tän mittanen otsatukka oli tosi söpö. Siinä vaan on se huono puoli, ettei sitä saa mihinkään piiloon.


Toisaalta, sitten kun tuo lyhyt tucca kasvaa niin siitä tulee muommoinen reuhka joka ei oo oikeen missään muodossa.

Apua? 

2 kommenttia:

  1. Ehdottomasti joko pitkä otsis josta saa pinupin tai sitten tuo kirkas sivukiehkura!!11

    VastaaPoista
  2. Eli siis kasvattaa vaan... :L Hmm hmm... Niin kai sitten.

    VastaaPoista