Sivut

tiistai 14. joulukuuta 2010

Kotikoppi!

Jos jolla kulla on mahdollisesti ollut ikävä blogipostauksiani, pahoittelen syvästi aiheuttamaani puutetta. Jos joku ei ole edes huomannut poissa oloani, niin fukk you.

Syy hiljaiseloon johtuu suurista elämänmuutoksista, joita olen kokenut viimeisen kuukauden aikana. Toisin sanoen siis muutin äitin luota maaseudulta keskelle Hellsinkiä, kantakaupunkiin. Asun nyt ensimäisessä ihka omassa koirankopin kokoisessa kodissani ja sain tänään internetin toimimaan. Mulla on oma koti!
siis

MULLA ON OMA KOTI! 


Asuntoni on siis täydet 20 neliömetriä pinta-alaltaan. Rakastan niistä jokaista. Töihinkään ei ole pitkä matka täältä!

Kuvapostausta:

Tältä näytti huoneeni äitin luona, kun kaikki oli taas kertaalleen pakattu.



Muuttoapunani toimivat Sami, Jasu ja Joni. Hirrrrrmuisesti kiitoksia heille! Korvaamattomana apuna minulle oli myös Natte ja Nico. Ilman heitä olisin vieläkin varmaan koditon. Syvä kumarrus heille.

Kun kaikki kamat on saatu tuotua sisään.
Aluksi ei ollut muuta valoa kuin kynttilät. :) 
Eteinen ja vähän keittiötä. Ja tavaroiden kaaos.
Keittiönurkkaus. 
Sänkynurkkauksen evoluutio.
Ensimmäisenä yönä mulla oli patjana kaksi peittoa, ja peittona kaksi lakanaa. Voitte ehkä kuvitella, että sinäö yönä heräsin muutaman kerran kylmyyteen ja puutuneisiin raajoihin. Jasu onneksi pelasti mut ja toi mulle heti seuraavana päivänä patjan, jolla nukkua. Tuttavani Osku muutti yhteen chiksinsä kanssa Kirkkonummelle, ja lahoitti pois juuri sellasen sängyn mitä minä tarvitsin.
Ja tadaa! Koppi muuttuu kodiksi tuota pikaa!

Myös sänkyä vastapäätä oleva seinusta alkoi muodostua laatikkomerestä selkeäksi järjestykseksi.
(Huom! Mullon telkkari!)

Jääkaapissa ei paljon ole kehuitystä tapahtunut.
Pakastinlokerossakaan ei ole tapahtunut kuin taantumaa; töistä saaduista jäätelöistä ei ole jäljellä kuin muisto. 
Suihkustani voisi käyttää sanaa "kompakti" (mulla sentään ON suihku!) 

Vessa on... samaa sarjaa suihkun kanssa... 
Emäntä ja eteinen.

Näkymää ikkunasta. 

Kotitaloni mun! ♥
Keittiökin näyttää asutulta pikkuhiljaa.
Joulukuun kunniaksi piti minunkin tietysti laittaa joulukoristeita esille!









Mortianna kiittää ja kuittaa tältä erää. Hyvää yötä! 

2 kommenttia:

  1. kompakti koti! mahtuuhan sinne juomaan teetä?

    VastaaPoista
  2. Mahtuu toki! Teetäkin on! Mulla ei ole vielä (tietokone-) pöytää, mutta voi käyttää sijasta ikkuna lautaa tai jääkaapin päällystää tai sitten juoda vaan sängyllä.

    VastaaPoista