Sivut

perjantai 16. joulukuuta 2011

356.

Edetäänpä nyt ihan kronologisessa järjestyksessä. Paljon kuvia viikon varrelta, myös sohvasta, josta kerroin viime postauksessa!

Käytiin viime maanantaina pelamassa vähän biljardia Danin ja Danin veljen kanssa.Pelattiin ristiin rastiin, ja minä hävisin kerran, mutta voitin tuurilla toisen.


Dani voittaa kaikki! 
Kävin ostamassa mun Citydeal-lahjakortilla kissanraapimapuun, ja rahaa jäi juuri sen verran yli, että ostin Pikkukissalle kaulapannan. Kaulapannan haöusin siksi, että saataisiin siihen kiinnitettyä Danin vanha kaulakoru.Nyt se on ihan noidankissa!

Pikkukissa, ei Dani.




Sitten päästäään ostoksiin!

Sohva tuotiin meille tänään, Dani oli ottamassa sitä vastaan. Siellä se nyt nököttää, mukava siinä on istua.


Vaatteeni, jotka olin tilannut Restylestä, saapuivat vihdoin tällä viikolla! Jee jee jee!!
Tilasin paidan, hameen ja korsetin. Korsetin väri yllätti - erittäin positiivisesti! Kuviointi oli paljon kirkkaampaa ja aniliinimpaa, kun taas kuvassa näytti olevan haalean vaaleanpunaista.  Hame ei tuntunut ensin menevän kiinni, vetoketju on ihan hirveän heppoinen. Tuntuu että on vain ajan kysymys koska se hajoaa. Löysäsin vähän sivulla olevia nyörityksiä, ja se helpotti asiaa huomattavasti. :)
T-paita oli juuri sopiva.

Se on oikeasti lyhythihainen, mulla on pitkähihainen sen alla. 

Härski tuo korsetti, tuonne pitää kyllä alle laittaa jotain.



3 kommenttia:

  1. Ihana tuo korsu <3 Käy siulle hyvin. :) Ja alle ei kyllä tarvii mitään, on todella kaunis noinkin. ;)

    VastaaPoista
  2. Ääks, rakastuin juuri tuohon ostamaasi hameeseen! Ihana!

    VastaaPoista
  3. Mä oon kanssa ihan rakastunut korsettiin ja hameeseen! Hame oli pakko ostaa, vaikkei se niin edullinen ollutkaan (korsetti oli melkein puolet halvempi). Kuvista ei näy mutta plansetissa jää pieni rako, joska on mun milestä vähän liian härski, lisäks tuntuu ettei oikein tiedä pompahtaako tissit ulos korsetista! :D

    VastaaPoista