Sivut

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Back in Azeroth

Olen aloittanu Wowin (World of Warcraft) pelaamisen taas. Tai oikeastaan minulla on vasta ilmainen aloittajan versio käytössä. Starter Editionin voi lataa ilmaiseksi netistä, ja sillä saa rauhassa leveltää tasolle 20 asti. Aloittajan versiossa on myös muita pieniä miinuspuolia, esim ei voi kutsua muita pelaajia groupiin, eikä myydä tavaraa huutokaupassa, mutta se ei sinänsä haittaa pelaamista.


Yritin innostaa Daniakin pelaamaan, mutta se ei oikeen päässyt jyvälle pelistä. Annoin Danin valita serverin, ja päädyttiin Ghostlandsille (PvE). Tein sinne undead roguen, mutta siirryin sitten Jaenedar-servulle (PvP) ja tein sinne blood elf roguen. Se on nyt tällä hetkellä level 16.





Olen tosi innoissani pelaamisesta. Se on oikeastaan ainoa asia, josta tällä hetkellä olen innoissani. Tankoilu, venyttely, ratsastus, blogitus - kaikki mistä olen ennen tykännyt ja nauttinut ei tunnu enää miltään. Ei vaan riitä energia. Minulla on pitkään ollut myös ikävä Wowia, niitä paikkoja, että nyt oli pakko saada peli itsellekin.


Jos joku haluaa kokeilla Wowia, voi Starter Editionin ladata täältä.


Tännekin satoi lunta, ja samalla tuli pakkaset, joten voisi toivoa, että lumi pysyisi edes hetken. Pikkukissasta on kiva istuskella tietokonetuolini selkänojalla, tiirailla pihalle ja vaania puissa pyrähteleviä talitinttejä. Veikkaampa että se on ihan tyytyväinen sisätiloissa. Kun sitä vei syksyllä ulos, kun lämpötila oli vielä reilusti plussalla, pikkuneidin varpaat palelivat ja oli äkkiä päästävä takaisin rappuun.



Eilisen päivän LOTD. Enimmikseenhän istuin yöpaidassa ja kotiverkkareissa, mutta kun piti lähteä kauppaan, en ihan kehdannut niissä lähteä. Kerankin en pukenut vaan lököhousuja ja mahdollisimman peittävää hupparia, vaan ihan oikeat vaatteet, ja huomasin peilistä että sehän näyttää hyvältä.



Tuo nahkatakki saa kyllä kaiken näyttämään hyvältä.

Ai ai, sänky on jäänyt petaamatta!

6 kommenttia:

  1. Itte oon pelaillut WoWia 2006 vuodesta asti, Alonsuksella. :) Nyt on jostain ihmeen KÖHKÖHskyrimKÖH takia jäänyt vähän vähemmälle tuo pelaus..

    VastaaPoista
  2. Mä alotin 2008, pelasin poikaystävän accountilla on ja off, mutta tossa 2010 erottiin ja wowit jäi sinne. Mua ei toi skyrim oo kiinnostanu ollenkaan, wowia pelaan sen takia koska "meillä on yhteinen historia". ;)

    VastaaPoista
  3. Itsekin pelaan WoWia, aloitin pelaamisen joskus vuonna 2009.. vai oliko 2010? Aktiivisinta pelaamista olen tehnyt vuoden päivät. Itse pelaan PvP serverillä nimeltään Kazzak ja itseasiassa, teepäs sinne itsekin hahmo ja liity meidän kiltaan joka kulkee nimellä Midgaard! :D Ainoa huono puoli vaan se, että Kazzak yksi suosituimmista servuista joten sinne ei meinaa saada enää tehtyä hahmoja.

    Niin ja näemmä sinäkin tuet Hordea, jee! For the Horde ja sitä rataa. Löytyy Blood elf frost mage lvl 79 ja Undead demonology warlock lvl 43 maineina.

    VastaaPoista
  4. For the Horde! ;D
    Ääh, mä en varmaan ihan niin täydelle servulle halua tulla, etenkin kun se on PvP. Allut tappaa mua muuten kokoajan. Mutta kiitos kutsusta! :) Mä oikeestaan opettelen vasta pelaamaan, koska ennen mulle on boostittu kaikki instat ym. itte oon tappanu vaan mobeja. Jonkin verran alettiin harjotella Pvp:tä battlegroundeilla...

    En koskaan uskalla liittyä mihinkään kiltaan tai groupiin, koska pelkään että pelaan päin persettä tuntemattomien kanssa ja ne pitää mua ihan dorkana! :D

    Niin, ja tuolla ilmaisversiolla ei voi liittyä kiltaan.

    VastaaPoista
  5. Joo, jos ei tykkää hirveämmin gankkimisesta (kuka siitä nyt toisaalta tykkäisikään) niin silloin ei kannata. :D Muutamia kertoja tullut oltua uloke otsassa kun archeologaan ja sitten joku allu tulee ja tappaa.. ^___^

    Jos tosiaan ostat sitä peliaikaa niin kannattaa ehdottomasti liittyä johonkin kiltaan vaikka vähän pelottaisikin, mutta siellä on paljon kavereita instaan/raidille ja kun tarttee apua jossain niin kiltachatin kautta sitä saa. :3

    Muakin btw pelotti joskus ihan mielettömästi BG:t ja instat sekä raidit, mutta sitten vaan menin sinne ja ei ollutkaan niin kamalaa kuin luulin. :D Vaikka siellä tuleekin joskus kusipäitä vastaan.

    VastaaPoista
  6. Pelkään nimenomaan itte olevani se kusipää... :P

    Mutta voisinpa liittyä sitten kun ostan kunnon wowin, ovatkin ahkerasti spämmineet tossa jo että haluanko liittyä johonkin kiltaan.

    VastaaPoista