Sivut

maanantai 30. tammikuuta 2012

Bunny and Cat united ♥

Siis IIIIIIIIIIKKKKKKK!!!! Musta tulee rouva!!! :)))))

Olin suunnitellut kosivani Dania karkauspäivänä, koska se on perinteinen naisten kosimispäivä. Ja mistä tämmöinen ihan hullu idea mulle oli edes tullut - en osaa sanoa. Mulla on ollut periaatteena olla vähän pidempään yhdessä, ennen kuin tekee näin isoja päätöksiä, mutta jotenkin tuli vaan sellanen tunne, että perkele, kerrankos sitä eletään, annetaan mennä! Mulla on niin ihana mies, etten oikeen tuosta parempaa enää uskaltaisi toivoa, joka haluaa mun kanssa naimisiin, ja jonka kanssa minä haluan naimisiin. Enpä sitten enää nähnyt syytä miksi jäädä hissuttelemaan, miksei sitten lupauduttaisi saman tien!

Kosaisinpa sitten kuukauden etuajassa, mutta tilanne päätyi lopulta niin, että Dani kosi minua. Loppu hyvin, kaikki hyvin, kihloissa ollaan! ♥

Tässä väliaikaiset sormuksemme. Danilla on oma vanha sormuksensa (joka on sormeen liian iso) ja minulla on Danin korvakoru! :D

Häitä joudutaan vielä kyllä odottamaan jokunen vuosi. :)

P.s. Otin tänään vihdoin lävistykset korviinikin, eivätkä ne sattuneet läheskään niin paljon kuin huulireikä!


11 kommenttia:

  1. Paaaljon onnea! 8D Katoin et onpa teil omaperäset sormukset, mut ne oliki väliaikaset hehe. Ja jee korvikset! Oon ihan jeejee.

    VastaaPoista
  2. Oivoi :3 onnea teille vaan! Ja itsekkin suunnittelin että kosin karkauspäivänä mutta vasta neljän vuoden päästä. :D

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia paljon! :] Kaisu, oon iteki ihan jeejee!
    Anonyymi, varo vaan, kosinta saattaa tulla toisesta suunnasta jo ennen sitä! ^_^

    VastaaPoista
  4. Mahdottomasti onnea ja haikaloja!

    VastaaPoista
  5. Onnittelut minunkin puolestani. Mitä sitä turhia odottamaan jotain tapahtuvaksi myöhempänä ajankohtana, jos homma tuntuu oikealta. :)
    Itsekin olen taas jälleen kerran rengastettu, vaikka vasta vuosi sitten pistin vireille vanhasta sormuksesta eroon pääsemisen.

    VastaaPoista
  6. Onnea paljon täältä <3 Itselläkin käynyt mielessä kosia karkauspäivänä, mutta mielestäni kosiminen on miesten hommaa, joten jätän sen toisen huoleksi. Toivottavasti mies älyäisi kosia, haluan niin kovasti naimisiin <3

    VastaaPoista
  7. Noniin, vihjailua sitten vaan kovasti kehiin! :)

    VastaaPoista
  8. Awwws, onneks olkoon!:) Ihana pari kyllä ootta, ainakin mitä oon ymmärtännä ^^ :) Mitäpä sitä turhia lykkäilemään etenemistä varmuuden vuoksi, jos kerran tuntuu oikealta, ja on varma suhteesta? :)

    VastaaPoista
  9. Oikein paljon onnea! :) Ellen olis niin perkeleen perinne-emakko, niin varmaan kosisin omaa ukkoani tuolloin karkauspäivänä, vaan ei, mie odotan... :D

    VastaaPoista