Sivut

sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Kollaasi vol 4

Olen juuri kotiutunut rakkaas ystäväni Naten synttärijuhlilta. Kello on vähän yli kymmenen... Mä en jostain syystä nykyään enää osaa olla bileissä ja illanistujaisissa. Teininä mä tykkäsin pilettää ja juoda paljon, viihdyin kaveriporukassa ja olin yleensä viimesten joukossa pystyssä. Nykään haluan vaan kotiin. Olen huomannut, että vierastan tuntemattomia ihmisiä, enkä pysty käsittelemään liian monta uutta tyyppiä kerralla. Jos en tunne bileistä ketään, alkaa ahdistaa suunnattomasti. Tämän illan bileissä tunsin melkein kaikki, eli oli tuttu porukka. Siltikin tuntui että vähän alkaa ahdistaa.

Ehkä pitäisi koettaa olla ihan selvinpäin?

En ymmärrä mikä muhun on mennyt. Jos bileet on meillä kotona,  mulla on aina joku paikka, mihin vetäytyä. Vieraassa paikassa ei. Ja tuntuu että alkaa väsyttää ja jumittaa. Ettei ole edes hauskaa.

Ota siitä nyt sitten selvää.

Kameran unohdin Natelle, joten asukuva sieltä tulee myöhemmin.

Olen taas värjännyt tuccaa, se on hempeän liukuvärinen!



Olin viime viikolla 12 tuntia putkeen töissä, yhdeksästä yhdeksään. Piti saada eräät teipit valmiiksi ja deadline painoi päälle. Kaiken lisäksi joka kerta kun koskinkin teipattavaan autoon, kaikki muuttui paskaksi! Erittäin noloa!

Fiilikset työpäivän jälkeen.  Seuraavana aamuna kahdeksaksi. 

Kävimme Danin kanssa mummilla pääsiäisaterialla, ja päivän asu oli alla oleva. Olen ihastunut tuohon lutrupaitaan ja sen alla tuohon neonvihreään lepardiin. :) 


Loppuun lisätään vielä muutama skannattu helmi.

Pikkucissa skannerissa. 

Mortiannan ensimmäinen joulu. 

Mis mun tutti? 



2 kommenttia:

  1. Voi oot kyllä ihan samannäkönen kun vauvana! 8D Mullakin on vanhoja valokuvia, mitä voisin skannata.

    Ja mulla on juhlissa aina samanlainen olo, aina on ollutkin, en oo koskaan oikein viihtyny missään. Vaikka olis ihan tuttujakin. Tykkään kyllä kotona järjestää kaikkia juhlia, mutta muiden luo ahistaa kyllä mennä. Varsinkin jos ei tunne ketään. Tylsää. 8(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kiitos vaan Jenna. :D

      Mustakin on kivempi juhlia omassa kodissa, on jotenkin sellanen vapaus vetäytyä hetkeksi omiin oloihin jos tarvii.

      Poista