Sivut

maanantai 14. toukokuuta 2012

Kuumetta!

Nyt on iskenyt aivan tajuton koirakuume! Enkä voi lievittää sitä edes hakemalla Cindyä hoitoon! Dani ei jaksa enää kuunnella höpötystä koirista, se ei taida tajuta, että vaikka se suostuisi, että hankitaan koira, niin ei mä sellaista kävisi tällä viikolla hakemassa. Oikean hauvan läytymiseenkin menee aikaa.

Mutta nyt tuntuu ettei pelkkä haaveilu riitä! Oon ihan fanaattisessa mielentilassa, pakko saada jostain lääkettä koirakuumeeseen! En tietenkään halua ottaa koiraa vasten Danin tahtoa, mutta tahdon vaan että Danikin haluaisi koiran! :D

Arvatkaa mikä on mun lempirotu! 


Soitin tänään yhdelle kasvattajalle, että saanko tulla joku päivä käymään ihan vaan katsomaan ja tutustumaan rotuun. Rottweiler on ollu mulle ykkösrotu aina, ja sellaisen myös haluaisin. Mua vaan on usein epäilyttänyt, pärjäisinkö mä sellaisen kanssa, ja olisiko se mulle kuitenkaan oikea rotu. Niinpä ajattelin ottaa selvän menemällä kasvattajan luo kylään.

Kyseisellä kasvattajalla on pari viikkoa hirmuista kiirettä, mutta kertoi olevansa huomenna Petikon kentällä sellaisessa lajiesittelyssä. Sinne minä siis menen! :) Saan katsella ja toivottavasti rapsutella kentän täydeltä rotikoita, ah! ♥



2 kommenttia: