Sivut

sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Meik-ap!

Meikkailin naamaani tossa eräs päivä. Meillä on koulussa ehostuskurssi meneillään. Enpä tosin oo siellä vielä paljon oppinut. Teki mieli kuitenki koklailla kotona.

 
Tässä on mun meikkit! 




Tässä nyt on tällanen kylmä ja kummallinen meikki. Sininen tosiaan korostaa paljon ruskeita silmiä, mutta saa myös ihan näyttämään oranssilta. Tää nyt oli muutenkin ihan outo meikki, ei mulla ollut mitään hajua mitä lähen tekemään. Paitti sinistä.



































Tässä vähän tutumpi tyyli, rupesin tylsäks kun olin pessy siniset pois. Pin up-/50's -tyylinen meikki, jota käytän normaalistikin. Nyt vaan lisäsin ripsiväriä ja meikkipohjan (joita en yleensä ole käyttänyt).




























Seuraavana aamuna meikkasin taas ihan sellaset kehtaan-kävellä-ulkona-meikit, ja ne onnistu mun mielestä oiken kivasti. Käytin taas myös ripsaria ja meikkipohjaa.


























3 kommenttia:

  1. onko ollu siistiä tuolla meikkitunneilla? 8D mulle saa harjotella meikkaamista jos haluaa! XD

    VastaaPoista
  2. On paljon kivempaa kuin tukkatunneilla. jee, joku päivä tuun sotkee sun naamas!

    VastaaPoista