Sivut

maanantai 22. helmikuuta 2010

Meikkileikkejä!

Tänään Kaukau tuli meille ja minä tuhrin sen naamaa meikeillä. Tarkoituksenani oli siis harjoitella päivämeikkiä - ei siis tuollaista, mitä tein viimeksi itelleni.

Aloitimme sutimalla raikkaan vihreää, ja pienen mustan rajuksen. 
















Tuollasen meikin tekeminen vaan on niin TYLSÄÄ, kun se ei näy minnekään, ja tuntuu ettei siinä edes tee mitään! Latoin sitten Kaukaulle Mortiannameikit:
 
 
Huomatkaa erityisesti (teistä katsottuna) oikea silmä, se on onnistuneempi eye linerin häntää lukuun ottamatta. Se onnistui vasemmassa paremmin. Ei ole ihan täydellinen meikki, vähän suttuinen (musta on hankala väri, ja oon tottunu laittaa sitä vaan ittelleni) mutta ihan hyvä vedos silti, mun mielestä. 

Sittenpä vaihdettiin teen ja keksien jälkeen osia, Kaukau meikkasi minut. 

Sain tuollaiset silmiä suurentavat, olen-söpö-, Kaukaumeikit. Ne on ongelmalliset mun silmän muodon huomioon ottaen, mutta kyllä ne sit menee ku vähän potkii. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti