Sivut

torstai 11. maaliskuuta 2010

70. merkintä, kuva "tunnissa".

Tänään oli selvästi kevään ensimmäinen päivä! Mä olen ollut näiden lumikinosten alla ihan tyytyväisenä, ja eileseen asti siinä uskossa, että nyt on talvi. Sitten tajusin, että nyt on jo maaliskuu, ja maaliskuuhan on kevättä!
Tänään pistin sitten hameen päälle ja kun lähin kiireellä aamulla kotoa, tuoksui kevät.

Ennen kuin lähdin Pörsylä oli vallannut sängyn. Meillä ei ole lakanaa sen takia, koska joku karvainen mulkero yrjösi siihen. 



































Lähdinpä siis aamulla bussilla hellsinkiin (ja sen takia mulla oli kiire, koska meinasin myöhästyä). Kiukiu tuli samalla bussilla omalta pysäkiltään, ja puoli kymmenen maissa olimme Kampissa.
Turistikuvasin. 



Suuntanamme oli siis Norris Cosmetics -mesta, jonne menimme Joe Blasco -koulutukseen.


Siellä meille tarjoiltiin teetä ja pikkuleipiä...

... ja lopulta kunnon business-lounas. Kiukiu on viherpiipero, niin se söi kasveja.

Jälkkäripälkkäriksi oli pannukakkua kahdella eri hillolla ja kermavaahdolla. :d

Lounaan jälkeen alettiin meikata toisiamme.

Tällaiset meikit tuli!

Tämän jälkeen soitin eräälle henkilölle, joka oli soittanut minulle. Eräs henkilö oli sen tulevan elokuvan ohjaaja, jonka pääroolia minä hain. Olin päässyt kahden parhaan joukkoon "finaalikierrokselle". Herra siis soitti että hänellä on asiaa, ja haluaisi tavata. Sovimme treffit puoli viideksi foorumiin.

Päästiin jo ennen neljää koulutuksesta. Ainiin, kaikki saatiin koulutuslahjat, eli itse valitsemansa meikkituotteen ilmaiseksi! Minä valitsi sen meikkivoiteen jota minulla käytettiin. Minä, joka en koskaan usko meikkivoiteisiin, koska Joe Blascon (ja etenkin Ben Nyen) meikkivoiteet on jotain niin eri luokkaa kuin ne mitä mä olen koskaan kokeillut. Halusin siis oikeasti peittävän meikkivoiteen. Luomiväreistä et taas ollu oikeen mihinkään.

Eli siis tapoin aikaani Kiukiun kanssa Foorumissa ennen "treffejäni". Kiukiun piti treffata joku sen kaveri Ompussa, mutta se taisi feidata sen. :(  Käytiin kuitenkin Seppälässä, ja ostin sieltä kolmannen kerroksen Outletista ittelleni pulkkamäki housut. Lasten kokoa taas. 5 euroa <3


Päällä:


On kiva huomata, että "vain" johonkin tiettyyn tarkoitukseen hankittu vaate onkin niin kiva, että siitä tuleekin ihan yleiskäyttöön hankittu vaate. Noi housut on kyllä aika kivat ja käytän niitä varmasti muuallakin kuin pulkkamäessä. Etenkin kun seuraavaan mäkeen taitaa vierähtää vuosi...

Noniin. Tässä vaiheessa olin yhä Fooumissa. Kiukiu odotteli mun kanssa kunnes kello tulisi puoli viisi. Sitten näin Herra Ohjaajan odottavan mua Mäkkärin edessä, menin sinne ja Kiu lähti Omppuun.

Herra Ohjaaja tarjosi mulle pirtelön. Sitten se tenttasi multa kysymyksiä. :D Se kysyi mm. osaanko ratsastaa, pystynkö olemaan värjäämättä hiuksiani, ja voiko mun miehen mustasukkaisuus koitua häiriötekijäksi. Sen jälkeen se sanoi, että rooli on minun. OON EHKÄ VÄHÄN HÄPI!

Illalla mentiin Hauvelin kanssa käymään Kaukaulla, tai oikeastaan sen tytsyllä, koska Kau itse oli töissä. Käytiin hakemassa avain, jotta pääsisin hoitamaan kissoja ensi viikonloppuna. Piffi olisi halunnnut lähteä meidän mukaan.

Käytiin kaupan kautta ja ruvettiin kattoo Kiukiulta lainaamaani Beetlejuice, Beetlejuice, Beetlejuicea.

Sen jälkeen olikin House jo alkanut, ja vaikka multa on koko alkukausi viime viikkoa lukuunottamatt jäänyt näkemättä, katsoin sen.

Sellanen oli mun päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti