Sivut

tiistai 16. maaliskuuta 2010

Opin uuden sanan!

Opin uuden sanan, tai siis sanalyhenteen: LOTD - look of the day! :D

Mun LOTD oli tänään tämmönen:
Nukuin siihen asti kunnes koulu oli jo alkanut, enkä sitten jaksanut kiihurtaa, niin päätin mennä vasta ruokailun jälkeen kouluun. Ehdin siis kikkuroida tuccaani, ja laitoin sen puoliksi pinneillä kiinni.




































































En meikkiä laittanut kun olin menossa pakkelitunnille, mutta sitten meillä olikin käsihoitoja. 
Biitti tuli ottamaan musta kuvia sen ennakkotehtäviä varten koululle. Kotona otettiin toinen kuva, siihen pääsi Penskan takaraivokin. 

(Penskasta puheen ollen, lempinimi "penska" ehkä särähtää vähän rumana. "Kullannuppunenkaan" ei tosin sovi mun suuhun. Ehkä mä vaan siis kutsun Penskaa tästälähtien vaikka... Miniksi. "Penska" antaa ehkä vähän väärän kuvan - etenkin kun tiedän että sen äitikin lukee mun blogia! :D ehheheh. )

Noniin, siis Minikin halusi tukkaansa kikkuralle. Sen jälkeen piti lakata kynnetkin. Sitten otettiin vähän kuvia. Sain pari niin hienoa otosta, että harmittaa etten voi laittaa niitä tänne blogiin. No, ehkä feisbuukkiin. 


































Illalla lähdin moikkaamaan Kaukauta Makuuniin, ja näin siellä Ice Age -laseja puoleen hintaan. Tuli heti mieleen, että Mini tykkää Jyrsiksestä, mutta ne oli loppu yksittäisinä, joten mun oli ostettava neljän lasin paketti. 

Jyrsis: 



































Sitten tajusin, että tämä sopii Hauvelilleni niin hyvin, koska eräästä syystä hän silloin tällöin kuulostaa aivan tältä hahmolta: 

































Lisäksi tuli Manu ja Diego, mun lempparit. Mut Jyrsis on kans. Lemppari. 

























Sitten tietty lainasin kaks leffaa - joista toinen oli tietty Ice age 3 - sekä sievoisen pussukan irtokarkkia...





































2 kommenttia: