Sivut

lauantai 27. maaliskuuta 2010

Eilinen.

Olin torstai-perjantaiyön äitillä vahtimassa koiria. Otin Amistakin pitkästä aikaa pari kuvaa.

Fläbäti fläbäti fläbäti fläp!


That's one happy dog.












Lisäksi kävin eilen leffassa Asentajan kanssa! Käytiin kattoo 3D:nä Näin koulutat lohikäärmeesi (alkuperäisäänillä). Se oli mun eka 3D-leffa lintsiä lukuun ottamatta. Ja se oli iiiihana leffa, koska siinä oli niin iiiiihania lohikäärmeitä! Mäkin TAHDON oman lohikäärmeen!



Kuka muuten tietää kuinka saan blogiini videoita? Mulla ei nimittäin ole mitään videonappulaa tuossa ylävalikossa.

5 kommenttia:

  1. oi ei ami on söpööö (: ihania kuvia :D

    VastaaPoista
  2. MITÄ!?! Eikö Bloggerin kautta saa enää lisättyä omia videoita?

    Taitaa ainoaksi keinoksi jäädä YouTubeen videon laitto ja sieltä sitten kuvalinkki blogiin.

    VastaaPoista
  3. Onhan se Ami ihan söpö juu, ei käy kiistäminen.

    Ooh, joku tunnistamaton lukija kommentoi blogia! Wau! :D Minä en oo koskaan saanu bloggeriin videoita, mutta oon kyllä nähnyt että muilla on.

    VastaaPoista
  4. *blush*

    Joo, olen itsekin lisäillyt blogiini videota ja nyt piti ihan asiasta tehden tutkia hommaa tarkemmin.
    Näyttäisi siltä että Bloggerin uusimmassa editointiversiossa on poistettu tuo omien videoiden suora liittäminen, mutta löysin siihen pienen kiertokeinon.

    Mene Bloggerissa Asetuksiin ja siellä Perus-välilehdelle.
    Sivun lopussa on Yleiset asetukset. Kun sieltä valitsee tekstieditoriksi vanhan editorin, tulee myös omien videoiden suora lisäyskin mahdolliseksi.

    VastaaPoista
  5. Oon käyttänyt päivitettyä editoria jotta saisin isompia kuvia, mutta sen voi kai vaihtaa aina tapauskohtaisesti... ehkä! pitää kokeilla! :)

    VastaaPoista