Sivut

perjantai 26. maaliskuuta 2010

Virtuaalilemmikit forever!

Jos ette vielä ole huomanneet, niin NYT! HUOMATKAA! minun iiihana virtuaalinen blogilemmikkini, hamsteri! Se on maailman ihanin, se osaa juosta juoksupyörässä, ja kerjätä nameja.Sen häkki löytyy, kun rullaat alemmas, heti seurailtavien blogien alta.

Kun klikkaat ruudusta, voit antaa hamsulle namiskan, joita se kerjää kiltisti. Älkää pelätkö, se ei pure. Joskus se käy myös juomassa vettä, tai sitten se nukkuu.

Sillä ei muuten ole vielä nimeä. Voisin ottaa kyllä ehdotuksia vastaan.

6 kommenttia:

  1. No MINÄ huomasin!! Ja hitto, että olen kateellinen!!!

    VastaaPoista
  2. Toitsu, voit hankkii sellasen omaan blogiin kun klikkaat linkkiä. :) Tai sit jonkun muunlaisen.

    Vähänkö ois hauskaa jos se lihois kun sitä syöttää paljon ... ! 8D

    Ei yhtään nimiehdotusta oo vielä tullu... :<

    VastaaPoista
  3. Mullaki nimiehdotukset vähissä (se vois olla Tico, mutta mulla on pokemonpallossa Tico-niminen pikkupingviini:D)

    Ja mä hokasin hamsun tossa edelliskerralla, kun kävin täällä. Ja toki piti namuja antaa:)

    VastaaPoista
  4. Jos Lenni on syöttäny sille simona nameja niin eikö sen nimi vois olla Simo? :)

    MUTTA, mitä helvetin linkkiä pitää klikata???!!!!?

    VastaaPoista