Sivut

lauantai 24. huhtikuuta 2010

Päivää pitkästä aikaa!



MUN HIUKSET!! Ne ulottuu hädin tuskin tisseille! D:

Kiitti vaan Kaukau!! No eei...! Nyt ne tuntuu paljon paksummilta, ja latvat on hyvinvoivan näköset - vaikka mun identiteetti riippuukin hiusten senteistä...

Halusin puolihuolimattomasti vähän kokeilla lainekiharoita - SILLON KUN MULLA VIELÄ OLI HIUKSET - vaikkei ollu oikeen sopivia klipsuja siihen.

No eihän niistä mitään tullut kun ei kunnolla tehnyt. Onnetonta rävellystä.



Ja älkää antako mielikuvituksen valloittaa, en oo alasti noissa kuvissa. :)

Yhdessä mun kasviruukussa on jo elämää! \o/ Tui tui, äiskän pikku auringonkukka!

Eilen pääsin helsinkiin asti, kun piti mennä lukuharjoituksiin. Kävin sitten sitä ennen vähän kaupoilla. Annoin luvan ittelleni ostaa jotain, mutta muhuh iskee piheys kaupoissa, en raaski käyttää rahaa mihinkään. Loppujen lopuksi mulla ei Seppälässä kieertelyyn jäänyt kun joku vajaa puoli tuntia aikaa, vaikka nimenomaan sinne halusin.

Ostin kuitenkin tämän, jota olin jo pitkään tapani mukaan himoinnut, mutta kun se oli niin kallis kuin 8 euroa, en ollut vielä raaskinut sitä ostaa.

Ihana! <3


Lisäksi tukusta kävin hakemassa anopille hiusvärejä, tarttui mukaani ihanan värinen kynsilakka. Oon pitkään himoinnu kaikkia ihanan värisiä Star Gazerin kynsilakkoja ja luomivärejä, mutta - en raaski ostaa. No, ehkä pikkuhiljaa, nyt tarttui tällanen. Tää on oikeesti ihan sellanen yliviivaustussin värinen!


Kuvissa toi väri näyttää vähän liian hempeeltä. Oikeesti paljon räväkämpi väri!

Saatiin vielä eilen uusi pöytä makkariin. Se on Hauvelin harrastuspöytä ja se maalaa figuja siinä.



Minä järjesin maalit värisuoraan!

9 kommenttia:

  1. Paljon Suomessa nuo Stargazerin luomivärit maksaa? Niitä saa tilattua suoraan Stargazerilta £3 per väri (eli jotain 3.50€). Tai sitten eBaysta saa halvemmalla. Ostin 6 neon-luomiväriä £11 (eli jotain 12€).

    VastaaPoista
  2. Naurahdin kovasti tuolle ekalle ilmeelle! Ja kuitenki oot alasti herranjumala.

    IHANA toi seppälähässäkkä ja kynsilakka! <3

    VastaaPoista
  3. Lenni, oli mulla pyyhe! Mut sen alla olin alasti. Kynsilakka on vielä ihanampi luonnossa. Ihan sun värinen oikeestaan! ;D

    Duvessa, en muista yhtään... öö, kun ostan tukusta, niin muistan vaan kakkuluomivärit oli 2,40e vai 3,40e... ja oisko jotkin muutki luomivärit ollu samanhintasia. UV-värejä en tainnu ees kattoo. Toi kynsilakka oli eniwei 2,40. Sen muistan varmasti. Miinus opiskelija-alennus 20%.

    VastaaPoista
  4. Saiskohan sielt tukusta mulle stargazerin SILVER LOOK- hiusväriä..? Kun vieläkin on otsis vihree siitä toisesta "harmaasta" väristä ja mua ärsyttää joka kerta kun katon peilistä :(

    VastaaPoista
  5. Toitsu, kyllä sais, maksaa 6 ja risat. Käyn tässä vaikka... joku päivä... :)

    VastaaPoista
  6. Maksan heti kun käyt ja voisit käydä vaikka huomenna ähähä :DD Tai mennään vaikka yhdessä kun sulle sopii :O ?

    VastaaPoista
  7. No huomenna mulla on sairaslomapäivä, että jos kunto antaa niin voidaan käydäkin huomenna.

    VastaaPoista
  8. Voe muna, enhän mä huomenna pääse, kun meen jumppaamaan läskejäni :(

    VastaaPoista
  9. Aijaa. No sit mun pitää ehkä käydä yksin. Jos pääsen. Pitäs ostaa omaan päähänkin tukkaväriä.

    VastaaPoista