Sivut

tiistai 20. huhtikuuta 2010

Shoppailuhimo!

Minä tahdon uusia vaatteita! Kevät ja kesä tulee, ja mä haluan oikeesti alkaa pukeutua paremmin. Mun sisäinen naiseni on herännyt. Joskus aloin pukeutua mustaan ja "gootisti" jotta erottusin, mutta nykyään mä oikeesti vaan pukeudun mustaan niin tylsästi ja hissukasti! Lyön itseäni poskelle! *läps!*


Haluan erilaisia asusteita, koruja, koristeita ja kenkiä, paljon eri värejä mustan kanssa yhdistettäviksi! Ja kaikki tämä tietysti pitää tapahtua halvalla, mutta onneksi on kirpparit ja alekorit.

6 kommenttia:

  1. kyllä se mulle käy! mut ei mulla oo nyt shoppailurahaa yhtääään. 8( voin tietty lähtee ihan seurakski. :D

    VastaaPoista
  2. No mut sehä ois tosi kiva ni ei tartte sitten kierrellä niitä sun kauppoja sitten... ! :DDD

    VastaaPoista