Sivut

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

(300.) 22v.

Blogini kolmassadas päivitys käsittelee sopivasti suurta jymyaihetta, eli minun synttärijuhliani!

Täytin maanantaina 22 vuotta, ja päätin juhlia niitä seuraavana viikonloppuna, sillä edellisenä viikonloppuna oli Tuska-festarit, jotka olisivat karsineet osan vieraistani. Tapani mukaan halusin järjestää naamiaiset, ja kaikki vieraat olivatkin nähneet vaivaa pukeutuakseen. Ohjelmaan kuului myös pukukilpailu.

Juhlimme täällä minun ja Danin luona, ja Dani näki ihan kauhesti vaivaa siivotessaan, ja sai mm. olohuoneesta (Danin vanhasta huoneesta) olohuoneen näköisen. Sitä ennen se oli näyttänyt lähinnä romuvajalta. :)

Tässä olkkari ei ole edes pahimmillaan. 
Me pukeuduttiin Danin kanssa zombiehääpariksi. Onpelin itselleni Eurokankaan jämäpaloista kivan rimpsuisen, revityn häämekon, ja maskeerasin meidän molemmat.
Dani näytti ihan bussikuskilta seiskytluvulta, ja minä taas olin ehkä vähän enemmän 50-luvutntyylinen, niin keksimme tarinan hahmoillemme, että minä olin kuollut hääpäivänämme, ja kun Dani oli 20 vuotta myöhemmin aikonut mennä uudestaan naimisiin, olin mennyt hakemaan hänet mukaani heidän hääpäivänään!

Hääpari (Danilta puuttuu kravatti!) 

Dani yrittää syödä mun aivot... 

...sitten minä yritän syödä Danin aivot. 
Tällainen kampaus minulla oli. Nutturan sisällä on valkki. 

Huntu pitää olla! 
 Maskeerasin itselleni sääreen haavan, josta ikäänkuin näkyi sääriluu läpi. Naureskeltiin kuitenkin, että haava näyttää vähän härskiltä, mutta sitten totesin, että on ihan luonnollista, että kun sitä vanhenee niin kaikki paikat alkaa vähän roikkua.
Au au, jalkaan sattuu!

Lateksia naamaan levittämällä saa aikaan ryppyjä. Näytin yhtäkkiä 40-vuotiaalta! 

Masu-kisu otti koko päivän rennosti! 

Valmis maski! 






Sulhanen

Dani sekoittaa boolia vihanneslaatikkoon, mutta onneksi löydettiin sitten ihan oikea boolimalja! :)
Sitten vieraisiin! Kaikki kutsutut vieraat eivät tietenkään päässeet, mutta saatiin kuitenkin tosi mukava porukka kasaan!


Auri saapui ensimmäisenä, enkä meinannut uskaltaa päästää sitä sisään! D: 

Auri esittti noita-akkaa, sitä ei varmaan ollut tarpeen edes kertoa! 


Jenni esitti bulreski-ilotyttöä


Natte oli tonttu! (Punaisissa vaatteissa!! :O )

Maisa oli tietysti Geri Haliwell! 
Ville (Maisan mies) oli luostarista karannut nunna nimeltä Pasi. Pasi voitti pukukilpailun  äänestyksen ja sai palkonnoksi Fingerpori-sarjakuvakirjan! 
Tankoa ei tietenkään jätetty rauhaan illan aikana, opetettiin mm. Maisaa pyörähtelemään tangolla - joka oli vähän kuin Bambi jäällä, kun on tottunut harrastamaan vähän vähemmän sirostelevia lajeja. :)



Jostain syystä mun kameraan ilmestyy aina kuvia Naten nenästä, kun se on jossain lähettyvillä. 
 Jatkoille lähdettiin lähibaariin. Ja kaikkihan lähtivät naamiaisasuissaan, sillä mulla olisi kestänyt ihan liian kauan irtautua lateksinaamaristani, ja meikata uusiksi, enkä halunnut olla ainoa sekoboltsin näköinen. Eipä ketään haitannutkaan kulkea naamiasasusteet päällään. Saatiinpahan huomiota!

Dani fiilistelee. ♥

Dani on laulamassa ja minä ja Auri tanssitaan.Siis MINÄ kävin TANSSIMASSA! :D 

Kippis! 



Minä ja Auri laulamassa Surupukua. 
Lopuksi tultiin vielä meille käymään ja porukka lähti vasta joskus puoli neljän aikaan pois, paitsi Ville, joka jäi yöksi, ja Jenni, joka oli lähtenyt jo aiemmin. Oli hirmu kivat synttärit! Kannatti pitää!

2 kommenttia:

  1. Jiih, Onnee näi myöhäsee! Minä itte oon iha shokissa ku on 18v synttärit viikon päästä mutta en oo keksiny mitää ohjelmaa :(

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! :) Ei kannata ottaa liikaa paineita, koska parhaat jutut syntyy yleensä extempore, sillä suunnitelmat usein huomaamattaan stressaa piloille. :)

    VastaaPoista