Sivut

keskiviikko 17. elokuuta 2011

Velkapäivitys

Olenkin velkaa päivityksiä, sillä tarkoitus on ollut kirjoittaa, mutta en ole ehtinyt.

Olen muuttanut järjestystä meillä kotona. Makuuhuone, joka oli ennen minun huoneeni, on saanut enemmän makuuhuonemaisen ilmeen, ja tanko on siirtynyt olohuoneeseen. Olohuone on tosin vielä järjestelemättä. Kuvia en huoneista nyt laita, sillä ne ovat niin sotkuisessa kuosissa, että hyh. Myöhemmin sitten!

Olen myös värjännyt taas tuccaani! Tällä kertaa väri on violetti. Minulla oli violettiä vielä jonkin verran jäljellä, halusin siitä eroon, ja värjäsin sillä koko otsiksen. Violetti sopii minulle ehkä paremmpin kuin pinkki, vai mitä sanotte?



ENNEN:

NYT: 



Tankorintamalla on pieniä uutisia, sain perhosen haliotteella. Mielestäni oikein kaunis liike.

Lisäksi haluan kertoa, että tänään tapahtui jotain jännää.

Olimme Aurin kanssa duunikeikalla Stadissa teippaamassa erään tatuointiliikkeen (Kivun kauneus) ikkunoita reikäteipillä, jotta ohikulkijat eivät näkisi liikkeeseen sisään. Kun hommat oli hoidettu, päätin rohkaistuna ottaa hetken mielijohteesta elämäni ensimmäisen lävistyksen! Siis ihan ensimmäisen!  Minulla ei ole koskaan ollut edes korviksia. Nyt oli sitten kuulemma korkea aika, ja otin huulilävistyksen!




Minua on lähinnä ällöttänyt ruumiinpalasten lävitse menävät metallipalat (siis omassa kehossa, muilla ne ovat yleensä kauniita ) mutta kaipa olen vähän karaistunut. Lävistäminen tuntui siltä miltä kuvittelinkin sen tuntuvan. Ei kauhean paha, vaikka jälkeenpäin alkoikin vähän heikottaa. Ihan vaan vähän!

2 kommenttia:

  1. Onnea lävistyksestä! Ootas vain, jäät vielä koukkuun tuohon lävistelyyn. Nim. mietin jatkuvasti uutta paikkaa, jonka voisi lävistää :D

    VastaaPoista
  2. Hui apua! Sitten kohta näytän ihan kalamiehen hatulta? :D

    VastaaPoista