Sivut

keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Nattelassa taas

Olin kissavahtina Kaisun ja Jennan luona viikonlopun, kun lähtivät nilkit Berliiniin lomailemaan.
Otin tietty pyykkini mukaan, ja ronskisti lainasin kavereiden pesukonetta. Kissojen mielestä mm.pyykkikassi oli mahtavuutta.
Pihvi pyykkipoikana.


Olivia



Vietin kuitenkin suuren osan ajasta Naten luona. Natella oli mm. lasimaaleja. Ja koska olin saanut em. pariskunnalta pienen (mutta painavan!) kasan asitoita, maalasin itselleni uniikin mukisarjan!

Tekovaiheessa. Toisella puolella pääkalli...

... toisella puolella lepakkiherra! 
Siellä ne paistuu uunissa... 
Valmiit! 



Sain Natelta myös TAAAAS sen vanhoja vaatteita (Kiitos niistä vaimo!)
Ne tulevat tässä!










Mun ei tarvi ikinä enää ostaa vaatteita! :D
Vietin aikaa myös Naten lohikäärmeen, Jimin, kanssa. Okei, se on parta-agama. :<






En oo koskaan ennen onnistunut saamaan videota bloggeriin! 

5 kommenttia:

  1. Hah! toka lohikärmes kuva on hieno, siellä näkyy antun ruho ilman päätä xD

    VastaaPoista
  2. Mä oon saanu sulta lahjaksi tommosen Mörökölli-paidan, nyt ollaan samixia.

    VastaaPoista
  3. Muistelinkin että ostin sulle sellasen pyjaman. :)

    VastaaPoista
  4. Todella hyvin onnistuneita mukikuvituksia.

    VastaaPoista