Sivut

perjantai 7. tammikuuta 2011

Tankoilua ja taiteilua

Voin nyt vihdoin julkaista uusimman taidetekeleeni.

Maalasin tämän sukulaisystävälleni Natelle joululahjaksi. Se oli siis yksi harvoista joululahjoista, jonka annoin tänä jouluna, koska Natte on auttanut minua syksyn varrella, sekä lahjoittanut paljon vanhoja vaatteitaan minulle. Vihdoin ei tule kylmää talvea!




Kuvassa ovat siis Naten perheen koirat, buldoggit Sulo (vas.) ja Lulu. En sitten muista taulun mittoja, mutta oisiko jotain 20 x 20 cm... Maalasin akryyleillä, ja käytin mallina valokuvia.

Lisäksi olin tänään myös tankoilemassa Aurilla.

Kukkuu! 


Spagaatin venymisaste. Ilme on kuin näkisin Jeesuksen.
Vertauksena aikaisempi venytys viime lokakuulta. Asento on samoinpäin, vain kuva on käännetty.


Eipä ole kehitystä tapahtunut. Tosin en ole nyt venytellytkään. :P

2 kommenttia:

  1. perkeleen homo perse, iha ku tää ei nyt lähettäis mun kommentteja etiäpäin yhtään. mä en ala...

    VastaaPoista
  2. Nooo.. Kyllä tää nyt ainakin lähetti... O_o

    VastaaPoista