Sivut

perjantai 28. tammikuuta 2011

Pikapäivitys

Hei, pitkästä aikaa

Ajattelin vain kertoa, että ostin housut. Lempihousuni menivät rikki, joten tarvitsin paikkausta. Ostin tavallista kapealahkeisemmat housut, yllätin itseni!

Olen jo sanonutkin, että en ole koskaan juossut muodin perässä, vaan pikemminkin kartellut sitä. Enkä sano tätä leuhkiakseni yksilöllisellä tyylilläni - sillä tyylini en ole sitä. :) Ihan vaan faktana, että minun on ollut vaikea omaksua uusia muoti-ilmiöitä, saati vaihtaa vaatekertaani vain muodin vaihtumisen takia. Olen tähän päivään asti käyttänyt yhä leveälahkeisia!

Nyt olen pysähtynyt ajattelemaan. On leveälähkeiset ja vähän boring. Ei housussa tarvitse olla leveitä lahkeita. Vaikka pitääkin oman tyylinsä, en silti halua jämähtää. Etenkin kun leveälahkeiset ovat harvoin edes istuvia (kapea vyötäröstä, löysät jaloista)!

Siispä kokeilin tällaisia.



Tosin perse vaan näyttää kovin leveältä. :( 

TÖISSÄ olin tänään. Laittelin vanhoja vuokraleffoja myyntilaariin, ja huomasin kolme Kummelin tuotantokautta menossa myyntiin. Niinpä ostin ne kympillä itselleni.

Kuka tulee kattoos mun kaa? 

2 kommenttia:

  1. KUMMELIPILEEET!!!!! pidetää joku päivä läskileikiii ja katotaa niitä ^^

    VastaaPoista
  2. Ai että vieläläskimpää`? :D Ootsä joku feederi?? Tanko vääntyy pian mun alla. Voitas kattoo Pasilaakin.

    VastaaPoista