Sivut

perjantai 14. tammikuuta 2011

Vaatteiden mysteeri

Tänään töissä ollessani juttelin entisen luokkakaverini kanssa, joka poikkesi liikkeeseen. Siinä samalla käteni osui takapuoleeni, ja huomasin, että mun housuni oli aivan riekaleina! Siis ihan täynnä reikiä!

Ne on aikasemmin kuluneet reisistä, mutta olen paikannut ne sieltä. Näitä reikiä en ole aiemmin huomannut!

(Kivat pikkarit!) 
Onneksi mulla oli pitkä paita. Mutta kun vedin sen housujen peitoksi...:

... Kuinkas kävikään!

En ymmärtänyt ollenkaan mistä moinen joukkorepeäminen voi johtua! Mieleeni juolahti kuitenkin eilinen. Näettekö housuissa kellertävää väriä? Eilen sain kyydin teatterilta, ja auton takapenkki oli minun kohdaltani  kostea (mutta ei, ei minun takiani). Se oli sitä jo tiistana, kun sain silloinkin kyydin. Nesteen on pakko olla ollut jotain syövyttävää, sillä penkin verhoilukin oli siitä kohtaa revennyt. :o

Harmi vaan. Noi oli mun lempi housut ja paitakin oli ihan kiva...

6 kommenttia:

  1. Missä hemmetin arsenikissa oot istunu :O Kai oot ilmassu kydin antajalle että autos hajotaa ihmisten vaatteita, että kohta jourut kulkee alasti :O

    VastaaPoista
  2. En tajuu! Lähetin kuskille kyllä tekstarin, jossa varotin että taitaa takapenkillä olla jotain myrkkyjä! :D Kalsarit ei onneks ollu menny rikki :D Muuten ois ollu töissä tukalaa!

    Jasu älä naura siellä!

    VastaaPoista
  3. EIKÄ :D Miten voi mennä noin pahoin! Aikamoinen mäihä sulla! :D

    VastaaPoista
  4. Kävipä ilmi että auton takakontista oli valunut akkunestettä/-happoa takapenkille. Erään toisenkin teatterilaisen pöskyt olivat syöpyneet rikki.

    VastaaPoista
  5. Jani tuunas omat farkkunsa laheista polven kohalta tohon kuntoon kanssa akkuhapolla, tujua kamaa ;P

    VastaaPoista