Sivut

perjantai 4. marraskuuta 2011

Kuvaussessiospäm!

Postimies toi minulle kirjeen, joka oli osoitettu "Supermodelille". :) Kirje sisälsi muistitikun, joka sisälsi edellisen kuvaussession kuvasatoa!

Olimme siis kuvaja Jannen ja erään toisen mallin, Merituulin kanssa sessioimassa kahdella tallilla ja parissa muussa kohteessa. Taisin kertoa siitä aikaisemmin jossain postauksessa. Tässä olisi teille kuvia. Paljon.

Tää sohva me haluttais Danin kans ostaa! 

Session alussa meikit on vielä hyvin...



TIRSK! 

Kootti ratsastaa. Hevonen oli Primadonna, oikeaa nimeä en muista. 

"This night blood will splatter!" 

Tosin urhea sotaratsu ei ole samaa mieltä... 






Wicked witch and a black cat! 

Dotsi.


Nää mun ilmeet! Ne on jotain niin noloa! :D 

Tippuuko tippuuko!? 

Huhhuh... 

Mä olen kilpikonna! :D 














Goottiyössä nappastu kuva. 

Terapiatäti kuuntelee! Kerro ihan omin sanoin! 



6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Dotsi oli ihana, vaikken saanutkaan sitä juoksemaan! :D

      Poista
    2. eiku oikeesti olen dotsin alkuperäinen omistaja! <3 dotsin äiti staesy asustelee meillä! miksi dotsi on sinulla senhän pitäisi olla lotalla???

      Poista
    3. Ei Dotsi ole minulla, oltiin kuvauksissa ja minä ratsastin sillon Dotsilla. Dotsi ainakin silloin asusteli jossain Raaseporin Boxissa (?) ja oli juuri tullut sille tytölle joka sen omisti, nimeä en valitettavasti muista oliko Lotta vai mikä.

      Poista