Sivut

maanantai 28. marraskuuta 2011

Pole Debut

Ihan eka ajattelin osallistuvani, kehittelin koreografiaa mielessäni, mutta hylkäsin sitten haaveet osallistumisesta. Olin varma kuitenkin, että lähden katsomaan! Sitten tulimme Danin kanssa molemmat kipeiksi, eikä minulla ainakaan ollut rahaa lähteä. Eilen, sunnuntaina, oli  kuitenkin niin tylsää ja harmaata, että päätimme sittenkin spontaanisti lähteä. Nimittäin Pole Debutiin. 

Pole Debut on tankotanssikilpailu, joka nimensä mukaisesti on osallistujien debyyttiesiintyminen. Sääntöjen mukaan oli saanut muistaakseni esiintyä kerran tai kaksi aikaisemmin. Alkeissarjassa kisaavat olivat harrastaneet alle vuoden, jatkosarjassa kisaavat alle kaksi. Itse olisin hakenut tähän jatkosarjaan, vaikka minulla onkin jo kakasi vuotta täynnä, mutta olisin kai voinut hakea, koska minulla oli  ollut vähintäään kolme kuukautta taukoa. 

Eipä kyllä kaduttanut, etten osallistunut! Siis jeesus mikä taso niillä oli! Oikeesti! Kuka tahansa niistä olisi voinut opettaa mua. Siellä nähtiin ihan älyttömän kovia tankoilijoita jo alkeissarjassa. 

Poimin teille muutaman esimerkin:

Tää on ihan tajuton, alkeissarja:

Tämä tuli muistaakseni tokaksi, alkeissarja:
'

Saila improvisoi kaksos-lonkkapitosysteemistä kaiken eteenpäin. Kuinka moni muu pystyisi siihen? 

Jatkosarjassa tämä pääsi palkinnoille, olikohan toinen....? Ihan tajutonta dynamiikkaa, uskomaton kunto!

Nita oli mun kanssa siellä ohajaajakurssilla Torniossa, ja jos olisin osallistunut, mulla olisi ollut sama biisi Nitan kanssa. :D 

Jatkosarjassa muistan näin suoralta kädeltä olleen pari loistavaa esitystä, joita ei ole vielä jaettu youtubeen (mm. voittaja). 

Tyttöt rivissä. 

Tampereella tuli lunta. 

1 kommentti: