Sivut

perjantai 25. helmikuuta 2011

251.

Mulla on kylmä. Ihan koko ajan täällä himassa. Sormet on kokoajan jäässä, ja nenä, persus ja kaikki paikat. Ulkona on aika viileetä, olette varmaan huomanneet. Kaiken lisäksi mun kaikissa paksummissa sukkiksissa on nyrkinmentäviä reikiä, tai sitten ne on niin kuluneet ja venyneet, että niistä näkyy jo läpi, eikä ne pysy ylhäällä.

Tänää lähdin vartavasten ostamaan itselleni välihousuja, eli siis sukkiksia tai leggareita. Seppälästä sai kolmet kahden hinnalla, ja ostin sitten sieltä.
Ja me kyllä Mashan kanssa suositellaan!


Etenkin noi vasemmanpupleiset thremo leggingsit! Ne on ihanan tuntuset, ja istuu päällä kuin ei olisvaatteita ollenkaan, ja ei varmasti pylly palele! Suosittelemme siis lämpimästi!

Tänään mun piti maalata, mutta yllätinkin itseni sitten ompelemasta verhoja.


Ei tullut ihan niin hieno kun olin ajatellu mutta nehän onki mun tekemät. :]

2 kommenttia:

  1. noi verhothan on oikein somat! Ja juo teetä kans niin pysyy lämpö paremmin yllä. 8(

    VastaaPoista
  2. No arvaa vaan oonko juonu! multa on kohta teet loppu. Ja verhot kiittää!

    VastaaPoista