Sivut

keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Ruokapostaus nro 2

Hei mä en tiiä mitä mulle on tapahtumassa!

Mä söin taas melkeen terveellisen aterian!


Ateria koostui siis Gordon bleu -pihvistä, joka on siis korppujauhotettu kanapihvi, jossa on sisällä kinkkua ja juustoa. Niitä saa kaupan pakastealtaasta, samasta paikasta mistä kalapuikkeleitakin.
Mutta mäpä en keittänytkään piffin kaveriksi riisiä. En edes pottumuusia. Eeei, minä revin lautaselleni SALAATTIA! Maustan sen raejuustolla. Ja se oli jopa hyvää.

Tiedoksi siis niille jotka eivät vielä tiedä: Minä olen (aina ollut) LIHANSYÖJÄ! Mua on pienestä asti kyllä pakotettu syömään ruuan kanssa salaattia ja mitä lie muita kasveja, mutta voi luoja kun voi joku maistua niin pahalta! Niin enpä ole siis paljon salaatti maistunut.

Ehkä nyt sitten voisi omilla ehdoilla syödä terveellisiä? :)

2 kommenttia:

  1. VOI MIIA! 8D
    Mäkin oon aina ennen ollu paljon enemmän lihamiehiä (?) mutta jotenki oon viime aikoina tykänny salaateista! Varsinkin jos ottaa jotain salaattia ja lihakastiketta sen kanssa. <3

    VastaaPoista
  2. Ihan on vallan kummallista... Onneksi voi sitten vastapainoksi syödä kakkua ja suklaata ym.

    VastaaPoista