Sivut

torstai 2. helmikuuta 2012

29.1.2012







Eilen käytiin ostamassa sormukset. Käytiin kolmessa eri koruliikkeessä, eikä niistä löytynyt minun sormustani. lopulta ostettiin Danille tuollainen perushopeasormus, ja käytiin hakemassa minulle Kalevalan tehtaanmyymälästä, sieltä onneksi löytyi! Arvelin ensin kokoni olevan 17, lopulta se olikin 15,5. Vähän väärä arvio. Heh.

Ostin myös ihanan uuden lopakon! :]


ja uuden koristeen - eikun sehän onkin Pikkukissa!


kissat nukkuivat söpön symmetrisesti,, Masu justiinsa liikautti päätään kun olin ottamassa kuvaa. 

2 kommenttia:

  1. Awws, onnea vielä^^ Todella kaunis sormus siulla, ja hyvin soppiivat nuo teiän rinkulat yhteenkin. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin jo kauan sitten pistänyt korvan taakse tuon sormuksen, en missään nimessä olisi halunnut tuollaista tavallista rinkulaa. :)

      Poista