Sivut

keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Kenkäoksennus

Viimeaikoina oon ostellut hirrrveesti niinkuin jo aikasemmin mainitsin. Tänään poikettiin porukalla Sellossa, ja sieltä tarttui mukaan pari pientä heräteostosta... :)

Matkalla ostettiin Tarjoustalosta verhot. Tummanvihreät, pikkasen sinertävät. Ne menee olkkariin Sopii sitten sohvan kanssa. Clas (missä välissä tossa pitäs olla H?) Ohlssonilta mukaan tarttui aurinkolasit. Mulla ei ole kesäksi ehjiä aurinkolaseja, joten valitsin Clasulta ihanan hirveät kirkkaanpinkit pissisaurinkolasit! Koska minä haluan olla gootisti värikässs



Lähtiessämme Dani huomasi Bianco Footwaerissa -70% -alekyltit (vinks vinks!) ja sieltä lähti kotiin alle neljälläkympillä kaksi paria kenkiä.


 Ensimmäiset on tuollaiset tosi tosi tosi ihanat korkosaappaat, jollaisia olen haikaillut jo jonkin aikaa: Naiselliset, nyöretetyt, pienellä korolla, mutta tarpeeksi tukevat ulkona kävelemiseen jopa talvella. Ja tässä ne ovat! Olen hyyyvin kiintynyt!


Rakastakaa mun sukkia!

Avokkaat, jotka flopisevat jaloissa! :D Niihin voisi kiinnittää jonkinlaisen remmisysteemin, jotta pysyisivät paremmin jalassa. Ovat tosi yksinkertaisen kauniit.


NÄMÄ tulivat postissa tänään! Ostin Facebookin Goottikirppikseltä, ja aaaaah! Ne on niin hyvännäköiset! Ne ovat hintsusti liian pienet, mutta uskon että muotoutuvat jalkaan kyllä. Sillä muuten ovat tosi hyvät jalassa!

Pikkucissalta terveisiä!

Ahkerasti pyykkäystä...

Jonka jälkeen ansaitsee kunnon levon! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti