Sivut

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Ristiäiset

Oltiin lauantaina Danin siskon vauvan ristiäisissä. Danista tuli kummisetä, mikä tekee minusta siis tietysti kummitätipuolen!

 Dani oli ollut yön töissä, ja silmät ristissä kikatellen lueskeli esirukousta ym. Itse istuin sohvalla ja facepalmasin, kun olin niin ylpeä Danista. Mutta joo, ressu oli ihan yliväsynyt!

Tytön nimeksi tuli Mira Daniela Hannele. Daniela tulee Daniin mukaan, Hannele tulee äidin kolmannen nimen mukaan (mikä on muuten myös minun toinen nimeni). Mira-nimen äiti oli kuulemma päättänyt jo kolmevuotiaana. Mira on myös minun siskoni nimi! :D

Ihmeellistä kyllä, selvisin ristiäisiin ilman minkäänmoista vaate- tai meikkikriisiä! Minulla alkaa ilmeisesti olla jo tarpeeksi paljon hienoja vaatteita, että on mistä valita. Tai jotain. Eihän niitä koskaan tarpeeksi ole! Asuni ja meikkini näyttivät tältä:


Oli vähän tuollainen ... psykobella-zombie-nekrobella-tyylinen asu. Tai ainakin minulle se tulee mieleen tuosta vihreästä väristä ja tuosta 50's -meikistä.



Kuvat on vähän huonoja, jotenkin kuvittelin kyllä näyttäväti livenä paremmalta! :D

Tässä on vielä päivänsankari, isin sylissä:


Ja kummitätipuolen sylissä!

Tsiisus mulla on pitkä nenä!

1 kommentti:

  1. Awwws, tosi kaunniina oot ollu liikenteessä^^ Tuo meikki soppii siulle tosi hyvin, ja söpö on pikkuinenkin. :)

    VastaaPoista