Sivut

lauantai 25. helmikuuta 2012

Uusia kuteita ja UV-kivaa!

Hei taas! Olen viimeiaikoina saanut ja ostanut käytettynä NIIIIIIIN paljon uusia vaatteita etten millään ole jaksanut enkä ehtinyt kuvata kaikkia, enkä usko että se olisi kauhean kiinnostavaa katseltavaa, koska niitä tulisi niin pitkä litania. paljon on kesävaatteita, åitää van toivoa että ehdin käyttää niitä kaikkia, koska suomen kesä on niin lyhyt :P Olen myös ahkerasti kavennellut niitä vaatteita, kun ovat suurin osa olleet vähän isoja, sekä siivonnut kotona. Kauheasti tekisi mieli taas sisustaa. Verhoja tarvittaisiin, koska niitä on kiva vaihdella aina välillä. Lisäksi minä tarttisin uuden tietokonepöydän, koska tämä hyllystön pala, joka minulla nyt on, hajoaa käsiin, eikä ole kovin ergonominenkaan.

Pari päällimmäistä:
Miffitf-toffut! ♥♥♥ Maisalta

Goottikirpparilta

Lutrapaita Maisalta

Lisää paitoja Maisalta

Ihana allit kylmäksi jättävä paita Natelta
IIIIHANA takki Maisalta




Oon itekin ruvennut myymään kamaa, koska oon tajunnut, että voin myös luopua vaatteistani. Yleensä kun mä oon saanut jotain rääsyjä, josta oon sitetn pitänyt tiukasti kiinni js käyttänyt loppuuns asti, niin en oo tottunut luopumaan vaatteista. Mulla ei ole tapana shoppailla vaatteita, ja huomata, että ne ovat jääneetkin kaapinpohjalle käyttämättöminä. Nyt mulla on kuitenkin jotain vaatteita, mitä en oo aikoihin käyttänyt, Facebookin goottikirppiksellä, ja sinne pääsee TÄSTÄ LINKISTÄ.

Tankoilusta ei taas tuu yhtään mitään. Tämä alin rivi pitää taas niin paikkansa:  http://mortianna.blogspot.com/2012/02/what-others-think-i-do.html !



Edellisellä viikolla kuitenkin suijui vähän, ja intouduttin Lauran (mun treenikaverin) kanssa kuvaamaan UV-tankoilukuvia!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti