Sivut

torstai 15. maaliskuuta 2012

Kollaasi vol 2

Hei ja terveisiä keittiöstä! Olen varmaan syönyt vanigossa kissanruokaa, koska olen myllännyt kotona niin ahkerasti. Ja Pikkucissan mukaan ainakin kissanruoka sisältää piriä. Cissakin painelee täällä pitkin seiniä. 
Ennen kuin hukkaan pointtini yhtään pahemmin, jatkan, että olen siirtänyt tietokoneeni keittön pöydän ääreen. Ja se oli mielestäni niin fiksu teko, etten tajua miksen ole sitä aiemmin tehnyt! Tämä keittiönpöytä on oikesti PÖYTÄ, ja tämän ääressä on hyvä istua ja surffailla, toisin kuin sen kummallisen hyllynpalasen. Hyllynpalanenkin pääsee kyllä vielä töihin, kun kokoan vitriinini kokonaiseksi tänne keittiöön myös. Makkariin pitää tehdä tilaa koska me ollaan saamassa jättisuuri sänky! 8) Alkaa tuo 120-senttinen käymään kahdelle jo vähän ahtaaksi. 

Mutta se siitä.


Pikkucissa on kyllä yks hömötollosöpöliini. 

Tässä syödään Masun häntää

Reppana oli niin väsy rankan päivän jälkeen että kaatui sänkyyn jaksamatta edes riisuutua kunnolla! 

Tämä on Sissan tavallisin nukkuma-asento.


Kuten näkyy...
 






Käytiin Danin kanssa jo viime viikonloppuna ottamassa virallisia kihlajaiskuvia. Kuvaajana toimi lankoni, eli Danin siskon mies Jussi. Kuvia odotellessamme saimme pienet maistiaiset. Näitä voi sitten lähetellä kummeille ja mummeille.

Ai ai.
Oon nyt niin innostunut kaikesta värikkäästä että luulen että blogin ulkoasuakin on uusittava kohtapuoliin. Dani osti mulle kirpputorilta maiharit, kun maksoivat vissiin kokonaisen euron. Niissä ei ollut nauhoja lainkaan, mikä oli ehkä parasta, koska sain nyt ihan itse laittaa siihen nauhat! Nuo on ihan mahtavat! :D Etenkin tuo vihreä kirkuu niin lujaa että varmasti herättää huomiota.




Eräs värikäs päivä käytiin Danin kanssa ajelulla, ja vein Danin Rokkimäkkiin, koska se lurjus ei ole koskaan käynyt siellä ennen. Minun mielestä Rokkimäkki on ainoa syy mennä McDonald'siin! Se on ihana.

Tiedoksi tietämättömille: Rokkimäkki on 50-luvun rock'n'roll -henkeen sisustettu McDonald's Helsingin Töölössä.



Olin täysin yhteensopiva lattian kanssa, pisteet siitä! 

3 kommenttia: