Sivut

maanantai 12. maaliskuuta 2012

Saila

Lueskelin tossa vanhan kyselyn tuloksia, ja siellä luki, että teikäläiset halusivat enemmän kuulumisia, tankoilua ja meikkejä blogiin. Koitetaas...

Tankofoorumin Saila kävi meillä viime viikolla yökylässä. Tankoiltiin otettiin ja paljon kuvia. Mulla oli jotenkin ihan huono päivä, varmaan sen takia, etten ollut aikoihin tankoillut taas. Ainakin siinä vaiheessa kun otettiin UV-kuvia, niin en meinannut edes pysyä tangolla. Onneksi minä olin kuitenkin jo saanut ittestäni UV-kuvia, joten Sailan poseeraukset oli tärkeämpiä. Sailan kuvia näette Sailan omasta blogista.



Käytin myös uusia popojani tangolla ja ihan hyvin sujui.


Joo no kuvakulma oli mikä oli ja kun ei ollut ku rintsikat päällä niin nauttikaa nyt noista omenoista.
 Seuraavana päivänä sain meikata Sailan. Laitoin kunnon goottimeikit mustine huulipunineen - Saila ei siis oli mitenkään goottihenkinen normaalisti. Mielestäni lopputulos onnistui, etenkin kun en ole toisia meikannut aikoihin. Mä niin tykkään maskeerata!


3 kommenttia:

  1. Mun blogissa onkin huimat yksi kuvaa :D vähän muuten repesin noita vihreitä.palloja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on omenia! :D Eihän sua haittaa että laitoin noi meikkikuvat kysymättä? Kun rajasin ne tolleen ettei sua tunnista niin hyvin.

      Poista