Sivut

keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Kollaasi vol 3

Huuh! Oon tehnyt pitkää päivää töissä ja oon ihan poikki! Niin mä oon nykyään taas töissä, en ole varmaan sanonut. Oon teipparina, teipaan kaikkea missä teippi pysyy kiinni. Vaikka aina se ei pysykään mutta sitten pistetään pysymään.

Tarkoitukseni ei ollut mitään sen kummempaa kirjoittaa,  kuvassa erään päivän LOTD, mutta en edes muista minkä päivän.

Sitten kuvia keittiöstä, kerroinkin jo aikasemmin, että olen muuttanut tietokoneineni keittiön pöydän ääreen, ja siirtänyt tommosen hyllykön keittiöön. Ennen se oli makkarissa osina, kaksi osaa toimi mun kehnona tietokonepöytänä. Nykyinen järjestely on parempi. Tosin meille kyllä on tulossa huomenna uusi ruokapöytä, jonka bongasin huonekaluliikkeestä, jota oltiin teippaamassa! Ruokailusetti, sain pakettihintaan alennuksella! :) Tosi makeen näkönen, näätte myöhemmin. Olisin halunnut pari sohvaa ja kattokruununkin, mutta ihan niin paljon mä en kuitenkaan palkkaa saa! :D

Ja Pikkucissalta taas terveisiä, se kävi mun kanssa tänään kylpemässä. Ei tosin ihan vapaasta tahdostaan.... Mutta kun se on aina niin kiinnostunut vedestä, kokeilin jos se tykkäis vaikka uida!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti