Sivut

sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Musiikkivideon kuvatukset!

Tänään oli sen musiikkivideon kuvaukset, jossa minäkin olin mukana!

Kuvauspäivä alkoi maskilla. Menin kymmeneksi maskeeraajani Pinksun luo. Pinksu laittoi minulle meikit, ja hiukset (ah mitä luksusta kun ei tarvitse itse tehdä yhtään mitään!). Meikkini aiheena oli korppi. Pinksu teki ihan kauhean taitavaa jälkeä. Noh - kuvista näette ehkä itsekin.

Meikin jälkeen menin erääseen venesatamaan, josta minut tultiin hakemaan veneellä saareen, jossa video kuvattiin. Vedeessä piti istuskella tassut silmillä, jottei mun hienot ripseni olisi lähteneet tuulen mukana. Kun saavuin paikalle, kuvattiin vielä bändiä. Sitä oli kiva katsella, kun sai samalla syödä lämmintä lohisoppaa ja pullaa.  Sitten alettiin kuvata laulajan osuuksia, ja sitten meidän yhteisiä kohtauksia, sekä minun omiani. Alussa jännätti vähän, ja oli sellainen jähmeä olo. Loppua kohden kuitenkin rentouduin, ja uskon että tuli ihan hyvää matskua. Ohjaaja sanoi että tuli!

Olin ottanut ihan kauheasti vaatetta mukaan, mm Aurilta lainaamani paksun turkis-vai-mikä-lie-takin. Se oli pelastus, sillä loppupäivästä aloin olla aika jäässä, kun piti hihhuloida hameessa ja korsetissa pelkästään. Asteita oli kuitenkin vaan noin kymmenen.

Enempää en nyt ehdi kertoilla, pitää mennä avaamaan tätä tuccaa ja lisäkepesäkettä! Tässä pari kotona otettua kuvaa!















Iltapala! 

3 kommenttia:

  1. Hienot noi meikit! :) Hei laitatko linkkiä sit kun musavideon voi nähdä jostain, mua ainakin kiinnostaa :D

    VastaaPoista
  2. No tottakai linkitän! :D Minunlaiseni narsisti ei voi pitää matalaa profiilia itsestään!

    VastaaPoista