Sivut

keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Yleislöpinää

Osaako kukaan kertoa, mitä tarkoittaa kun Blogger sanoo että kuvatilani on täynnä? kun yritän vaihtaa profiilikuvaani, tai otsikkokuvaani parempilaatuiseen, se herjaa. Blogipostauksiin voin kuitenkin lisätä. Apua?

Kuten jo ehkä aiemmissa kuvissa huomasitte, olen värjännyt taas otsatuccani. Jep, se on taas musta. Harmitti vähän värjätä, koska olin hoitanut jo vaalennusprosessin, ja sain nyt nauttia ihanista kirkkaista väreistä, mutta kun rooli vaatii niin rooli vaatii. Toisaalta harmia lieventää se, että musta näyttää taas pitkästä aikaa aika kivalta. (Toissä muuten autoasentajatkin ihmettelevät jo ääneen, kun minulla vaihtuu tucanväri "joka viikko". :D )

Otsis on vaan vähän liian pitkä, kun pyrkii jo jakaukselle.







Kävin kirpparilla Sörnäisissä tässä yksi päivä, ja sanon vaan että kannatti! Löysin hapsullisten minichapsien (ratsastusvaruste) lisäksi ehjän ja hyväkuntoisen villakangastakin kolmella ja puolella eurolla! Takki on kokoa liian pieni, joten hihat ovat aavistuksen liian lyhyet, mutta ei sitä huomaa jos (KUN) on joku hihallinen maita alla.

2 kommenttia:

  1. Sulle sopii nuo mustat hiukset hyvin :D Mä luulen että töissä mun vaihtuvaa hiustenväriä ei edes huomioida.
    Pitääkö Bloggerissa poistaa se vanha kuva ennen kuin lisää uuden eli siis ei vaan voi ladata uutta ja se vaihtuu? Mulle ei ole koskaan herjannut ja mä kyllä olen vaihdellut kumpaakin.

    VastaaPoista
  2. Siis eihän siihen saa uuttta kuvaa ladattua, jos ei poista edellistä. En oo kokeillu poistaa, sitten tallentaa, sitten lisätä, kun jos en saa sitten kuvaa ollenkaan... :L

    VastaaPoista