Sivut

tiistai 27. syyskuuta 2011

Hiljaiseloa?

Olen ollut hetken aikaa päivittämättä. Mieli ei ole ollut mitä parahin. On ollyt vähän niinsanotusti kyrpä otsassa, etenkin tänään oli huono päivä.



Sunnuntaina oli kuitenkin hyvä fiilis. Olin kuvattavana taas Jannella, samalla kuvaajalla, jonka kanssa olen sessioinut aiemminkin. Kuvauspäivä oli taas pitkä ja kiva, ja käytiin taas eri lokaatioissa kuvaamassa. Kuvausten pääaiheena oli kuitenkin hevoset. Tai teemana. No, ratsastettiin kumminkin!

Kuvia en voi vielä laittaa, koska en ole saanut niitä, mutta lupaan julkaista niitä täällä heti kun CD tipahtaa postiluukusta!

Kuvasimme aluksi eräässä tunnelmallisessa kellarissa, jonka jälkeen siirryimme läheilelle tallille. Saimme toisen mallin, Merituulin kanssa kaksi hevosta, Rikin ja Primadonnan, ja ratsastelimme niillä niitylla tallin takana. Minua vähän jänskätti ratsastaa vieraalla hevosella ilman kypärää ja jalustimia korkokengissä. Hyvin se kuitenkin meni! Merin Riki oli melkoinen pyörremyrsky, kun viiletti täyttä laukkaa pitkin peltoa. Kuulemma antoi täyden vastuksen jos huomasi ratsastajan olevan osaava. (Onneksi minä en mennyt sillä!) :D
Primadonna oli rauhallisempi tapaus, itse olin nimittäin melkoinen arkajalka. Uskaltauduion kuitenkin laukkaamaankin pari kertaa.

Toisella tallilla pääsimme ratsastamaan tinkereillä! Tinkeri eli irlannin cob on minun lempi rotuni, ja mina taidan olla vähän ihanstunut ratsuuni, Dotsiin. Dotsi käveli hitaasti. Siis hitaasti! Jäimmer muusta porukasta jälkeen matkalla pellolle, ja kun pääsimme perille, Meri viiletti Jumbonsa kanssa tukka putkella pitkin lääniä. Minä en edes saanut Dotsia laukkaan! :D Dotsi varmasti vähän testaili minua, ja vierasta hevosta en samantien uskaltanut täysin usuttaakaan, niin minua oli helppo pompotella. Mutta mepäs keksittiinkin oma juttu...!
Dotsi oli opetettu nousemaan merkistä takajaloilleen. Koetin nostaa laukkaa ja - pomps! Sain sen vahingossa nousemaan pystyyn. Jannehan ei tietenkään juuri silloin suunnannut linssiään minnekään meihinpäinkään, joten se piti tehdä uudestaan. Ja uudestaan. Ja monta kertaa!

Oli se kyllä sen verran jännittävää, että luulen, että kuvat eivät ole järin onnistuneita minun kireiden ilmeitteni takia!  :D

Täältä löytyy Dotsin kuvia.

Ja vielä pari make up -kuvaa sunnuntailta, koko päivän jälkeen ainakin huulipunat oli ihan rullalla, ja räpsyt irtoilemassa.





Tästä kuvasta huomaa että on tainnut Mortianna syödä vähän liikaa karkkia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti