Sivut

sunnuntai 18. syyskuuta 2011

LOTD

Tänään olin nättinä kun lähdin käymään DTM:ssä. En lähtenyt viihteelle vaikka kivaa oli silti. Eeva, eräs Cruse of the Witces Bloodin kanssanäyttelijöistäni, ja ihan siis ammatiltaan näyttelijä, pyysi minua tekemään tankokoreografiaa yhteen lyhytelokuvaan. Lyhäri kertoo stripparista, joka kokee seksuaali-identiteettikriisiä. Eli siis lyhyesti: lesboja ja strippareita, nam.

Olipa asiaton kommentti, ja vielä omassa blogissani...

Eniwei, tältä näytin.
Näyn olevan ilmeisen rakastunut tuohon tylsään, en-mä-nyt-tiedä-pitäskö-mun-ostaa-tää-neuleeseen.




Valmiina lähtöön! 
Mieli teki olla ihan tylsän syksynharmaan värinen, pienin piristävin yksityiskohdin, niinkuin pinkein kynsilakoin ja otsatukin ja violetein kenkäin ja luomivärein.

Meikki näytti tältä:






Vaihdoin pitkästä aikaa renkulan taas huuleen. Vaikka kovasti yritin kiristellä päissä olevia piikkejä, toinen löytyi eilen mun risotosta. D:
Tänään tallilta tullessani huomasin, että toinen puuttuu taas, vaikka mielestäni olin ne kiristänyt kunnolla. No laitoin puutuuvan tikun tilalle tuon ensimmäisen tappini palluran, koska se on siihen juuri sopiva, pieni.


Eipä muuta tällä kertaa. Videoin sen koreon Eevalle, mutten kyllä pistä sitä näytille, koska se on niin hirvittävää rävellystä, vaikka on ihan helppo koreo! :D Mun pitää selkeesti harjotella! Ja paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti